Gjest Blondie65 Skrevet 10. oktober 2007 #1 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Drukner du i reklame? Er det for mye pes å finne frem til "reklame nei takk" lapper? Burde det ikke være sånn at man ikke fikk reklame bortsett fra når man har sagt ja takk til det? I så fall støtt underskriftskampanjen Nei takk! Endret 10. oktober 2007 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 10. oktober 2007 #2 Del Skrevet 10. oktober 2007 Dette støtter jeg fullt ut! Er man borte i mer enn tre dager er postkassen så full av papir at det ikke er plass til den vanlige posten. "Nei takk"-merkelappene fungerer bare delvis og på vår postkasse, som står ubeskyttet for vær og vind, blir lappen usynlig/faller av i løpet av noen uker. Sett fra et miljøvernsynspunkt er jo også selvfølgelig dette helt bak mål! Jeg kaster konsekvent alt som kommer og bare i løpet av en uke blir det nok en god og full bærepose søppel som ikke har gjort noen som helst nytte for seg. Den eneste uadresserte reklamen jeg setter pris på å få er IKEA-katalogen, men den tror jeg nok at jeg skal greie å bestille selv den ene gangen i året. Jeg kan t.o.m. betale porto bare jeg slipper all den andre dritten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 10. oktober 2007 #3 Del Skrevet 10. oktober 2007 Bra saker. Kan jo starte en cellulosefabrikk med all den reklamen som renner inn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. oktober 2007 #4 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg ønsker meg at dette også blir standarden for - telefonkataloger - kontakt med selgere Jeg tar også gjerne i mot en "ja takk til Ikea katalogen" lapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 10. oktober 2007 #5 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skriver under! Jeg skaffer stadig vekk ny "reklame, nei takk"-lapp til postkassen vår (vi har til en hver tid en nesten utslitt og en nyere), men får masse reklame likevel (men ikea-katalogen får jeg ikke.. så den må jeg hente selv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #6 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skriver under! Jeg skaffer stadig vekk ny "reklame, nei takk"-lapp til postkassen vår (vi har til en hver tid en nesten utslitt og en nyere), men får masse reklame likevel (men ikea-katalogen får jeg ikke.. så den må jeg hente selv ) Man burde også stoppe Aftenpostens spamming av dørmattene. Greit nok å måtte godta dette når man abonnerer, men Aftenpostens avisbud distribuerer også reklamen til de som ikke abonnerer. Avisen har nøklene til nesten alle bygårdene i Oslo, og dette er misbruk av den tilliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 11. oktober 2007 #7 Del Skrevet 11. oktober 2007 Man burde også stoppe Aftenpostens spamming av dørmattene. Greit nok å måtte godta dette når man abonnerer, men Aftenpostens avisbud distribuerer også reklamen til de som ikke abonnerer. Avisen har nøklene til nesten alle bygårdene i Oslo, og dette er misbruk av den tilliten.Har du ringt Aftenposten og sagt fra? Jeg måtte slite for å få slutt på idiotiet, men til slutt klarte de å innprente i det hjernedøde avisbudet at klistremerket på døra hadde en (tiltenkt) funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 11. oktober 2007 #8 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har du ringt Aftenposten og sagt fra? Jeg måtte slite for å få slutt på idiotiet, men til slutt klarte de å innprente i det hjernedøde avisbudet at klistremerket på døra hadde en (tiltenkt) funksjon. Da jeg bodde i leilighet fikk jeg til slutt bukt med problemet ved å legge en "lapp" på dørmatten. "Lappen" var et ark i A3-format med teksten "GI ¤%&# I Å LEGG REKLAME HER!!!". Det fungerte helt til avisbudet ble skiftet ut, men da var det frem med "lappen" igjen. Jeg sa også i fra til Aftenposten, men det hjalp ikke, så da måtte jeg finne på noe selv ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 11. oktober 2007 #9 Del Skrevet 11. oktober 2007 Den lappen var genial, Leo! *fine fram tusj og papir* La du lappen på selve dørmatta, eller? For ja - jeg har prøvd å snakke med Aftenposten, men der er det kun døve ører, virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 11. oktober 2007 #10 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg la den på dørmatten, ja. I tillegg tapet jeg den fast til gulvet så den ikke skulle fyke bortover når noen gikk forbi eller åpnet en dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinduskarmen Skrevet 16. oktober 2007 #11 Del Skrevet 16. oktober 2007 Signert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå