Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kommet i gang med rengjøring og rydding for våren i huset/leiligheten/hagen?

Det har vi, må skryte litt etter alt vi har gjort i dag... Det geniale var at samboern gjorde det meste, han er veldig snill da. Jeg satt i parken i det fine vårværet med en venninne og han vasket alle vinduene :lol: . Det er litt av en jobb siden vi bor i loftsleilighet med store vinduer i skråtak. Da jeg kom hjem vasket vi verandaen, så nå er vi klare for grillsesongen!

I år skal vi ha blomsterkasser og urter på verandaen. Gleder meg! men må nok vente litt med det ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje vi skal ta en rundvask i hele leiligheten, pusse vinduer o.l. Vi ønsker oss noen møbler til å ha på balkongen, og jeg kommer nok til å lage noen blomsterkasser. Ellers skal jeg bare støvsuge der ute når teppet tørker opp :D

Vi fantaserer om innglassert balkong, men varmekabler og terakotta fliser, men det blir nok ikke enda :D

Gjest Étoile
Skrevet

Storrengjøring i leiligheten i går, nå gjenstår bare vinduspussingen, gruer meg(loftsleilighet med store skrå vinduer her også...)! Får bli neste helg det. I dag har vi sådd cherrytomat planter, hadde tre på terassen i fjor - knallsuksess som må gjentas... Og så har jeg planer om å lage min egen lille urtehage, men har ikke bestemt meg helt for hvilke urter ennå... Deilig med vår! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...