Gå til innhold

bryllupskake

Gjest Alvebruden

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmmm.... sitter her å tenker på hvordan bryllupskaka kan se ut. i å med at alt av pynt er hvitt. blomstene har jeg ikke peiling på, for det skal brudgommen finne. han vil heller ikke si noe om farger o.l. noen som har noen tips ang kake? blir litt kjedlig hvis det kræsjer helt med fargene. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, tør du la han bestemme alt om blomstene og fargene! Du er tøff :fnise:

Hva med en bryllupskake som er helt hvit? Hvit marsipan med hvit pynt (blomster, kruseduller..), og selvfølgelig en hvit porselensfigur på toppen. Synes det er rålekkert :)

Skrevet
Oi, tør du la han bestemme alt om blomstene og fargene! Du er tøff :fnise:

Hva med en bryllupskake som er helt hvit? Hvit marsipan med hvit pynt (blomster, kruseduller..), og selvfølgelig en hvit porselensfigur på toppen. Synes det er rålekkert :)

jeg vet. :fnise: vi har bestemt det sånn, siden det er en gammel tradisjon.

det er jo brudebuketten han egentlig velger. men da blir det jo også blomster til kirke og lokale også. i å med at det skal være det samme.

jeg var inne på tanken selv. (med alt hvitt) men tror du pynten vil syntes da???

takker for svar. :klem:

Skrevet (endret)

Ja, pynten vil synes, det vet jeg. Vi hadde nemmelig helt hvit kake i vårt bryllup :)

Jeg fant bilde av en kake på nett, og ga bilde til bakeren med beskjed om at jeg ville ha en lignende. Jeg husker ikke hvilke sider jeg så på, men hvis du søker litt finner du helt sikkert masse bilder av hvite kaker.

Selv om vi hadde andre farger i bryllupet også, valgte vi helt hvit kake. Det er så lekkert. Og kaka vår er selvfølgelig den fineste jeg noen gang har sett :tommelopp:

Endret av rusketulla
Skrevet

tusen takk for svar. ;) da skal jeg sjekke ut litt på nettet her. :kaffe:

:klem:

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Det er kjempestilig med hel-hvite kaker, jeg har laget endel hvite bryllupskaker(da bruker jeg somregel en MMF som smaker mye bedre enn hvit marsipan ;-), dog ikke med bare hvit pynt, men har sett flere, og det er utrolig stilig. Gjerne med litt perlemorglitter e.l :)

Lykke til med valget!

Skrevet
Det er kjempestilig med hel-hvite kaker, jeg har laget endel hvite bryllupskaker(da bruker jeg somregel en MMF som smaker mye bedre enn hvit marsipan ;-), dog ikke med bare hvit pynt, men har sett flere, og det er utrolig stilig. Gjerne med litt perlemorglitter e.l :)

Lykke til med valget!

Hva er perlemorglitter? :klø:

og MMF?

:fnise:

Skrevet

nå har jeg lett litt på nettet, og fant en del helt hvite kaker. kjempe fine. antar at det er det det blir. :)

takk for svar jenter. ;)

Skrevet
nå har jeg lett litt på nettet, og fant en del helt hvite kaker. kjempe fine. antar at det er det det blir. :)

takk for svar jenter. ;)

Fint du fant kaker du synes var pene! Lykke til :)

Skrevet
Fint du fant kaker du synes var pene! Lykke til :)

takk, rusketulla. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...