Gjest Jente27 Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har lyst på et bryllup inspirert av middelalder-vikingtid-empire-barokk, litt deromkring. Hvor brudgom kunne trengt et anttrekk fra middelalderen, enten vikinginspirert, eller litt ridder-inspirert. Husker brudebildene av Kristin Kirkemo og eks mannen da de giftet seg, nydelige klær! MEN hvor skal jeg finne det jeg er ute etter? Har vel surfet nettet i flere mndr, men greier ikke helt finne ut av det. Må ha klær til jente og gutt også.. Vanskelig... Noen om har vært der, er der, eller vet om?
Gjest *marie* Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Agape har i alle fall middelalderkjoler til bruden... til resten av brudefølge har jeg ikke sett noe desverre,men det kan jo eventuelt være noe å leie da? Muligens fra teatre? Og du kan jo selvfølgelig alltids sy selv? Eller bestille fra sydame? Lykke til på jakten Endret 9. oktober 2007 av *marie*
Gjest Jente27 Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, det verste er vel ikke kjole til meg, har sett etpar jeg kunne tenkt meg, med vide ermer, enkle, men helst med korsett-liv. Syns det verste er å finne klær til brudesvenn og brudgom. Samt jentekjoler i litt middelalderstil? Brdepiken er ca 9.. Er himla dårlig på å sy :D
Gjest Heloise Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har lyst på et bryllup inspirert av middelalder-vikingtid-empire-barokk, litt deromkring. Hvor brudgom kunne trengt et anttrekk fra middelalderen, enten vikinginspirert, eller litt ridder-inspirert. Husker brudebildene av Kristin Kirkemo og eks mannen da de giftet seg, nydelige klær! MEN hvor skal jeg finne det jeg er ute etter? Har vel surfet nettet i flere mndr, men greier ikke helt finne ut av det. Må ha klær til jente og gutt også.. Vanskelig... Noen om har vært der, er der, eller vet om? Prøv å kontakt Frilansene, de holder ikke på med klær egentlig, men de har flere medlemmer som syr middelalderklær, som kanskje kan hjelpe deg med noen tips? Er jo verdt forsøket. --- > Frilansene
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Hvis ikke kan sikkert noen her inne hjelpe.. http://www.gamman.se/
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Kjøp BBc history magazine (finnes på gode Narvesen) Der er det fult av annonser fra folk som lager/selger middelaldrklær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå