Pimbila Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Sjekka saldoen på SMS og oppdaget at jeg hadde 617 kr mindre enn jeg skulle hatt. Gikk inn på nettbanken og så at to beløp (450 og 167) stod to ganger. Dette har ikke skjedd før. Det er ikke betalt med visa. Det er fra butikk og bensin. Kommer dette til å rettes opp, slik at jeg får pengene igjen på kontoen? Dette er fra i helga, så det burde vært rettet opp nå mener jeg. Tar det lang tid? Har du vært borti dette før?
Gjest s.n Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Var borti det samme i Skandiabanken. Det rettet seg opp - det var en dobbeltføring, og den ene forsvant sporløst fra kontoutskriften. Aner ikke hvordan eller hvorfor... Gi det er dag, så ringer du banken for avklaring!
Dru Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 http://forbruker.no/pengenedine/bankogfors...icle2042728.ece
Pimbila Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 Takk for link! Jeg har ennå ikke fått tilbake pengene mine. Treiginger altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå