Gjest Cruella Skrevet 6. april 2003 #1 Del Skrevet 6. april 2003 Min sønn skal konfirmeres i mai. Vi skal ha selskapet på en gammel herregård, hvor personale ordner det meste, bortsett fra blomster på bordene. Noen som har forslag til type oppsatser etc. ? Hadde tenkt å lage de selv. Vi skal sitte ved langbord, så jeg tenkte noen enkle, lave i blåfarger. Evt. knytte de sammen med eføylenker, er litt usikker på om det blir fint. Tar imot forslag med stor takknemlighet! L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. april 2003 #2 Del Skrevet 6. april 2003 Her kom det to svar - på en gang - og det ble unødvendig mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. april 2003 #3 Del Skrevet 6. april 2003 Da poden ble konfirmer, kjøpte jeg betlehemsstjerner. De har en nydelig blåfarge, og de er så lave at det er enkelt å se over bordet. Disse satt jeg i noen enkle, bjå potteskjulere (det var ikke mye av dem som syntes, for planten dekket det meste). Langs bordet la jeg en remse lyseblå tyll, satte blomster og lys oppå, og bant det sammen med greiner grønn etføy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 6. april 2003 #4 Del Skrevet 6. april 2003 Det hørtes veldig lekkert ut, Bettie. Takk for tipset. L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå