Smørblomsten Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hvilken kost synes dere er best? Evt link til bilde/nettside som selger... Og hvilken type bør jeg gå for for å påføre pudder-foundation av mineralsminke? Kabuki? Flattop? Eller vanlig pudderbørste? (har idag Body Shop sin største børste som er supergod, men har hørt at jeg bør kjøpe en spesielt for mineralsminke foundation). Takknemlig for svar - har ikke helt skjønt dette! Har virkelig fått dilla på mineralsminke, men har altså ikke investert i børste til foundation Hørt at børstene til www.kissme.no er bra!?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har denne og er kjempefornøyd. Helt overlegen andre børster jeg har prøvd til mineralsminke
Smørblomsten Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har denne og er kjempefornøyd. Helt overlegen andre børster jeg har prøvd til mineralsminke AKKURAT den jeg vurderer! Hvorfor er den bedre enn kabuki? Må man påføre foundation i flere omganger med denne børsten?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Den dekker fint på en runde og kommer til overalt. Jeg vet ikke om den er bedre enn kabukien deres for den har jeg ikke prøvd men sammenlignet med I.D og EM kabukiene jeg hadde før er denne børsten MYE bedre.
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Dytter denne litt opp, da jeg også håper på mange tips - jeg visste ikke at jeg måtte ha ny børste til den nye mineralsminken min engang
Mafdet Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Jeg kjøper ikke sminke på nett, så jeg har ingen linker til deg, men jeg bruker den store børsten fra ID Bare Minerals. Brukte den lille før, og den er ok, men jeg er enda mer fornøyd med denne.
snooops Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Kommer vel litt an på om du har løst pudder eller kompakt. Bruker stort sett kompakt pudder selv, og synes da flattopp er best. Liker Jane Iredale sin, veldig myk, og røyter ikke. Kabuki vil nok være bedre til løst pudder.
Gjest Advena Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Jeg har denne og er kjempefornøyd. Helt overlegen andre børster jeg har prøvd til mineralsminke Og da skal jeg gi flattoppen min er ny sjanse.
Kraistin Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Hvor kjøper man børster for mineralfoundation? Og hva koster de? Får man tak i det f.eks på parfymeri?
Smørblomsten Skrevet 7. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2007 Hvor kjøper man børster for mineralfoundation? Og hva koster de? Får man tak i det f.eks på parfymeri? Jo det skal jeg fortelle deg Har akkurat mottatt min syntetiske kabuki-børste fra en ny nettside i USA! Koster MYE mindre enn akkkurat samme børsten på www.kissme.no Og frakten er bare 5 dollar!! Bestilte og betalte over nett for en uke siden og pakken lå i postkassen allerede 6-7 dgr etter! Det kaller jeg rask ekspedering og dessuten sendte de med MANGE gratisprøver på div øyenskygger og foundations! Terningkast 6 til den nye nettbutikken http://earthglominerals.com/minerals//cata...products_id=125
Kraistin Skrevet 10. november 2007 #11 Skrevet 10. november 2007 aha, det skal jeg sjekke ut. takk for tips!
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #12 Skrevet 10. november 2007 Jo det skal jeg fortelle deg Har akkurat mottatt min syntetiske kabuki-børste fra en ny nettside i USA! Koster MYE mindre enn akkkurat samme børsten på www.kissme.no Og frakten er bare 5 dollar!! Bestilte og betalte over nett for en uke siden og pakken lå i postkassen allerede 6-7 dgr etter! Det kaller jeg rask ekspedering og dessuten sendte de med MANGE gratisprøver på div øyenskygger og foundations! Terningkast 6 til den nye nettbutikken http://earthglominerals.com/minerals//cata...products_id=125 ble du fornøyd med kosten da? er det samme kost som kissme, eller har de et eget merke?
Smørblomsten Skrevet 11. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. november 2007 ble du fornøyd med kosten da? er det samme kost som kissme, eller har de et eget merke? VELDIG fornøyd, og glad jeg valgte kabuki-børsten, som er HELT lik den Kissme har (har sett venninna mi sin kjøpt hos Kissme). Den er perfekt til å påføre foundation med
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #14 Skrevet 11. november 2007 VELDIG fornøyd, og glad jeg valgte kabuki-børsten, som er HELT lik den Kissme har (har sett venninna mi sin kjøpt hos Kissme). Den er perfekt til å påføre foundation med ok, da skal jeg teste denne. er det den du linker til i innlegget over? finnes babykabuki også... fant ikke noe om shippingkostnader, men i følge deg koster det 5 dollar, sant. håper jeg også får med noen prøver!
Smørblomsten Skrevet 11. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 11. november 2007 ok, da skal jeg teste denne. er det den du linker til i innlegget over? finnes babykabuki også... fant ikke noe om shippingkostnader, men i følge deg koster det 5 dollar, sant. håper jeg også får med noen prøver! Denne: http://earthglominerals.com/minerals//cata...products_id=125 og ja: 5 dollar i frakt!
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 #16 Skrevet 21. november 2007 Jeg går meg helt bort i jungelen av børster til mineralsminke. Jeg har ID Bare Essentuals pudder foundation. Er denne riktig til påføring av sådan foundation? Og hva er i såfall pluss og minus ved den??
Gjest Morgan le Fay Skrevet 21. november 2007 #17 Skrevet 21. november 2007 Jeg går meg helt bort i jungelen av børster til mineralsminke. Jeg har ID Bare Essentuals pudder foundation. Er denne riktig til påføring av sådan foundation? Og hva er i såfall pluss og minus ved den?? Det er en concealerbørste, som er veldig liten, og bare tiltenkt brukt på små partier. Til hele ansiktet trenger du en større børste, som for eksempel en kabuki eller en flattop. Bare Escentuals har en kabuki som heter Full Coverage Kabuki. Når man kjøper foundation derfra i sett, følger det ofte med en Flawless Coverage Brush, men denne likte jeg personlig ikke noe særlig. Jeg bruker selv en flattop fra GloMinerals, men er ikke 100% fornøyd; sinnssykt dyr (nesten 500, jeg kjøpte i Norge), og røyter en god del.
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 #18 Skrevet 21. november 2007 Takk for svar. Så da ville kanskje denne være passende??
Gjest Morgan le Fay Skrevet 21. november 2007 #19 Skrevet 21. november 2007 Ja, for eksempel. Det kommer an på hva slags dekkevne du vil oppnå. En kabuki gir nok et litt mer dekkende resultat, og er kanskje lettere å bruke pga. litt mindre søl enn en flattop, men igjen: smak og behag.
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 #20 Skrevet 21. november 2007 Men de kabukiene ser så "fluffy" ut så jeg så for meg at jeg "søler" mer enn med en flat top, men jeg tror jeg har sett flere som går for kabuki, så da bør jeg kanskje prøve det først.. en sånn da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå