Gjest Utlogga. Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Er en voksen mann som i mange år har praktisert BDSM, men som for tiden er i et forhold med en kvinne som ikke deler min legning. Stor var derfor min overraskelse da jeg fant ut at hun nyter dette med pustekontroll, noe som ofte er et element i dominans-rollespill. For den som ikke vet hva pustekontroll er; den dominerende styrer "slavens" muligheter for å puste, noe som kan gjøres på mange måter. Min nåværende partner liker at jeg klemmer om halsen hennes når hun nærmer seg klimaks, og når orgasmen er på sitt høyeste skal lufttilgangen hennes være minimal. Dette er noe hun også har praktisert ved onani, og har altså ingenting med underkastelse å gjøre, kun med den fysiske responsen på åndenød. Så kommer spørsmålet, hvor vanlig er det egentlig å tenne på pustekontroll? Spør spesielt dere som ikke driver med BDSM til vanlig, men vil gjerne ha svar fra flest mulig.
Gjest StockDama Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg vet at utrulig mange i usa dør av seksuell seksuell choking hvert år, så interessen for det er nok høyere enn man skulle tro. Men også farlig, så vær da for all del forsiktig.
FantasDick Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har tidligere eksperimentert med "kveling" - også helt til man besvimer. Synes det var spennende en stund, men nå synes jeg det er skummelt. Liker imidlertid at kjæresten "kveler", men aldri til jeg besvimer. Men det er ikke noe godt hvis jeg gjør det alene, så for meg har det noe med underkastelsen å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå