Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lucky!74
Skrevet

Jeg skal bruke den i vinter å lurer litt på hvor lang tid det tar før man merker forskjell. Jeg bruker den mot både kviser og rynker. Har også store porer og svarte prikker som skal bli borte ved bruk av denne kremen. Lurer også på hvordan jeg skal bruke fuktighetskrem. Står at men skal bruke aberela aleine, men huden blir jo veldig tørr.. Bruker fukt bare på dagen og aberela om natta. Veldig glad for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minsker Aberla rynker og?? jeg har fått den for å bleke områder jeg da..men det hørtes jo bra ut!

Skrevet

Jeg bruker Aberela mot hyperpigmentering, men den er blandet ut med litt blekemiddel og litt hydrokortison i tillegg. Etter en tid ble jeg veldig rød og sår og flasset en del, men det går litt i perioder, og er nok også noe som må til for at den skal ha ønsket effekt? Ellers presiseres det jo at den skal brukes to ganger daglig. Min løsning var å ta noen dagers pause hvor jeg bare brukte vanlig dagkrem morgen og kveld (NB, en skal være forsiktig med andre A-vitaminprodukter). Dersom den skal ha effekt mot rynker, må den brukes over lang tid, over flere år i følge min hudlege. At den skal virke mot kviser har jeg faktisk ikke merket noe særlig til, nesten tvert i mot. Men jeg synes huden har blitt merkbart jevnere og glattere etter kort tids bruk :)

Gjest lucky!74
Skrevet
Jeg bruker Aberela mot hyperpigmentering, men den er blandet ut med litt blekemiddel og litt hydrokortison i tillegg. Etter en tid ble jeg veldig rød og sår og flasset en del, men det går litt i perioder, og er nok også noe som må til for at den skal ha ønsket effekt? Ellers presiseres det jo at den skal brukes to ganger daglig. Min løsning var å ta noen dagers pause hvor jeg bare brukte vanlig dagkrem morgen og kveld (NB, en skal være forsiktig med andre A-vitaminprodukter). Dersom den skal ha effekt mot rynker, må den brukes over lang tid, over flere år i følge min hudlege. At den skal virke mot kviser har jeg faktisk ikke merket noe særlig til, nesten tvert i mot. Men jeg synes huden har blitt merkbart jevnere og glattere etter kort tids bruk :)

Står at den skal brukes en gang daglig på min. Skal ikke brukes ute i sol da virkningen svekkes. Må brukes i flere år for å fjerne rynker, men det skal visst hjelpe. Det kommer flere kviser en stund også skal det gi seg helt. Hadde vært fint det :) pigmentflekker forsvinner ganske fort ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...