Arwen Skrevet 9. oktober 2007 #1 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg blir så irritert at jeg nesten ikke klarer å se på denne sesongen, ser ut som om den som har klippet har vært full reklamepausene blir slengt inn på de merkeligste steder og det er tydelig de har kuttet programmet ellers også innimellom. Bare jeg som reagerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Del Skrevet 9. oktober 2007 Enig i at klippinga er lite smidig og reklamepausene rart plassert, men det er nok ikke det enkleste utgangspunktet "klipperne" har. I USA går programmet over to kvelder og har mange fler reklamepauser i utgangspunktet. Kan jo bli en del rare setninger når klipperne må klippe bort alle "we will find out right after this break" og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg synes heller de kunne latt det gå jeg da. Og hvorfor ikke legge sine reklamepauser i en av de mange de har å velge mellom. Det blir for dumt når man får se et par danse og så poff er det reklamepause før man går rett til evalueringen. I dag orket jeg ikke se slutten fordi jeg var så sur Skulle nesten tro jeg hadde PMS eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå