Gjest nalle-maja Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har ikke mange bekymringer i livet, og har nå funnet frem til at parfymene jeg har er for tunge til jobb-bruk. De jeg har er: Cacharel - Promesse (Lilla/rosa) Cacharel - Amor Amor (rød) Davidoff Cool Water(Blå flaske, litt voksen duft) Naomi Campbell Cat Deluxe - At night (Dyp lilla/svart) Lancome - Miracle Promesse og Davidoffen kunne jeg tenkt meg å kvitte meg med. Er den grønne fra DKNY, Be Delicious et godt alternativ til en frisk duft til jobb? Er tidlig i 20-årene (Det er viktig for meg å ikke drepe kollegene, eller få de til å nyse)
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har den som en dagparfyme, og i tillegg bruker jeg Gucci envy og Gucci Envy mee til daglig bruk. Jeg bruker ikke så mye parfyme på jobb, jobber innen helse så der kan jeg ikke ha så mye parfyme på meg. Men den passer godt til hverdagsbruk og i jobb.
Gjest nalle-maja Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for svar. For ordens skyld er det den grønne jeg snakker om
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Den grønne DKNYparfymen er min favoritt. Bruker den daglig på jobb, jeg
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Både miracle og cool water er jo utrolig gode dag-dufter begge to! Cool water er en klassisk ungpike.duft fordi den er en veldig rent-luktende lett duft. Utrolig frisk. Litt sportslig. Mens miracle også er veldig ung, men ganske mye søtere, men allikevel lett... DKNY be delicious er også en lett duft. Jeg bruker den på dagen. Hva karakteriserer en lett duft for deg? Har du litt sensitiv nese? For om man har det kan mange dufter virke tunge uten å være det.
Søtpotita Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Kvitta deg med Promesse??? Du har vel ikkje tenkt å kasta den? Endret 10. oktober 2007 av Discokula
Gjest nalle-maja Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Takk for gode råd! Har nå kjøpt en Be Delicious og er fornøyd Tung duft er for meg en "tett" parfyme som lukter intenst og fyller hele rommet når personen kommer inn Liker at det lukter når jeg kommer nærme personer, ikke lenge før jeg nærmer meg, liksom Cool Water er liksom ikke helt meg, og Miracle og Amor Amor passer til fest, når det er "lov" å lukte litt ekstra. Kaster nok ikke Promesse, men prøver å gi den billig til noen Den lukter altfor mye for min smak
Opal Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg var innom Cubus og luktet på de forskjellige DKNY parfymene, luktet jo kjempegodt alle sammen Jeg klarte ikke å bestemme meg, og siden de hadde pakketilbud på den grønne og den røde Delicious, så kjøpte jeg likegodt begge. DKNY Woman var også god, men nå får det vel holde for en stund, hehe! *parfymedilla for tiden*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå