Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 16
Skrevet

jeg er ei jente på 16 år, og er sammen med en som er 17 år.

når vi har sex er det flaut, fordi jeg blir så innmari våt.. det nesten renner nedover beina til typen, og det blir våte flekker i madrassen.. flere ganger har det virket som om han ikke vil mer, fordi jeg blir så våt.. han legger seg til å sove, eller går å røyker. det har også skjedd at han ikke får den opp..

er det noen gode tips, sånn at jeg kan få det litt bedre med meg selv? fordi jeg synes det er så innmari flaut..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest16
Skrevet

er det ingen som gidder hjelpe meg..? :forvirra:

Gjest jente23
Skrevet

men kjære deg, du SKAL jo bli våt... ellers blir sex bare vondt. kanskje kjæresten din er bittelitt uerfaren og umoden? eller kanskje du har misforstått, og at han ikke synes noe negativt om det?

de fleste menn liker jo at dama blir våt... så vet de at hun er tent og klar. :)

Gjest Gjest16
Skrevet

det er liksom det at jeg aldri har vært så våt før..

Gjest StockDama
Skrevet

Det er da bare positivt, betyr jo at du tenner veldig på han, stort kompliment det.

Skrevet

tørk bort litt med en serviett ved senga evt?

Skrevet
jeg er ei jente på 16 år, og er sammen med en som er 17 år.

når vi har sex er det flaut, fordi jeg blir så innmari våt.. det nesten renner nedover beina til typen, og det blir våte flekker i madrassen.. flere ganger har det virket som om han ikke vil mer, fordi jeg blir så våt.. han legger seg til å sove, eller går å røyker. det har også skjedd at han ikke får den opp..

er det noen gode tips, sånn at jeg kan få det litt bedre med meg selv? fordi jeg synes det er så innmari flaut..

Hallo det er jo helt supert at du blir så våt- de fleste menn vil elske det. Problemet er vel først og fremst at det er lite futt i kjæresten din (enda han er bare 17 år!!!). Heldigvis er du bare 16, så jeg antar at du vil finne deg en annen kjæreste som det er mer fart i. Lykke til!

Satyr

Gjest =tentacle=
Skrevet

Har han sagt at han synes det er negativt at du blir våt? :klø:

Tror det er andre ting som ikke er helt på plass, og ikke at fuktigheten er problemet. Det skal bli litt søl med sex.

Skrevet
Hallo det er jo helt supert at du blir så våt- de fleste menn vil elske det. Problemet er vel først og fremst at det er lite futt i kjæresten din (enda han er bare 17 år!!!). Heldigvis er du bare 16, så jeg antar at du vil finne deg en annen kjæreste som det er mer fart i. Lykke til!

Satyr

Ja, dump kjæresten fordi han har litt prestasjonsangst! :ironi:

Skrevet

Skjønner at du lurer på dette med tanke på alderen din.

Det er normalt å bli våt.

De som ikke blir våte får bare vondt når penis skal inn i vagina.

Mange mennesker bruker oljer eller glidekrem om de har PROBLEMER med å bli våte.

Du er helt normal og typen din er bare glad for at du blir våt.

Det er et tegn på at det han gjør føles godt for deg!

Skrevet
flere ganger har det virket som om han ikke vil mer, fordi jeg blir så våt.. han legger seg til å sove, eller går å røyker. det har også skjedd at han ikke får den opp..

Om du virker flau ut kan det være en turn of for han.Kanskje han tror at det er han det er noe galt med siden du sikkert viser at du er flau.

Skrevet
Ja, dump kjæresten fordi han har litt prestasjonsangst! :ironi:

Impotent 17-åring er ok så lenge det er angst- ikke ok dersom det er andre ting. Uansett er det jo tydeligvis en belastning for TS.

S.

Skrevet

En sann historie: En uerfaren mann/gutt gikk rundt og ble mer og mer frustrert over at kompisene fikk seg noe hele tida, men han aldri. Til slutt følte han behov for å juge på seg litt til kompisene, og fortalte at han hadde pult ei jente, Han var jo svært lite innsatt i kvinnelige sex-mekanismer, så da kompisene spurte "Var'a noe våt i musa si da?", så svarte han: "Nei, hu var så tørr og fin så!"

Gjest milkyway
Skrevet

Hmm. Tenker at det kan være mulig det er for lite friksjon og følsomhet? Dette har skjedd en del ganger her, når jeg har blitt overtent har det blitt så galt at ingen av oss kjenner no for det er bare vått :tunge1: Så holder vi på i altfor lang tid, han blir sliten og "aaaaaaah orker ikke mer!!", den går ned og jeg roer ned musa før vi begynner igjen. Hvis det blir altfor vått, bare spør om dere kan kulan litt, tørk sølet med et håndkle eller noe og kjør på igjen :)

Skrevet

At han ikke er lysten, bør virkelig ikke skyldes fuktigheten.

Gjest gjest16
Skrevet
Dette har skjedd en del ganger her, når jeg har blitt overtent har det blitt så galt at ingen av oss kjenner no for det er bare vått :tunge1:

det er nok det som ofte skjer.. hehe.. når vi skal ha sex, så blir jeg ofte flau over meg selv og han merker det.. jeg er ikke akkurat noen proff i senga :fnise: men vi finner nok ut av det til slutt..

tusen takk for all hjelpen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...