Gå til innhold

Pris på brudekjole

Anbefalte innlegg

Gjest brudekjolejakt
Skrevet

Jeg og forloveden har begynt å planlegge bryllup, og i den forbindelse skal jeg se på kjole. Økonomi spiller selvsagt inn, og jeg lurer på om noen vet ca. hva disse kjolene fra Maggie Sottero koster. Gjerne også hvor man kan få kjøpt dem.

Grace Kelly

Destin

Angela

ASM3072

Dion

Er dette dyre kjoler i forhold til andre brudekjoler?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_kristina_*
Skrevet

Jeg mener å huske at Angela koster ca 14000 hos Kristins brudesalong i Lillestrøm. De har den inne i butikken så den kan prøves der. Kjolen er 10 ganger på pen i virkeligheten er på dette bildet. Det er også en brudesalong i drammen som fører maggie sottero, men de har ikke denne kjolen inne.

Skrevet

Du kan ta en kikk på finn .no, de har masse brudekjoler der.

Kjoler som bare er brukt en gang, og i alle forskjellige varianter.

Prisen er i fra 2500,- og oppover:)

Satt der i går, og fant mange nydelige kjoler jeg kunne tenkt meg å gifte meg i.

Skrevet (endret)

Vanligvis ligger Maggie kjolene rundt 10-14.000kr. Noen er billigere og noen er dyrere (min hadde nypris på 18.900, men jeg fant den heldigvis brukt.)

Endel av kjolene du har nevnt der er fra 2007 kolleksjonen og er nok dyrere enn feks DION som er en gammel modell. Om du satser på en kjole du kan kjøpe brukt på finn.no kan du være heldig å få kjole m slør og underskjørt for rundt 5-7000 etter litt pruting :)

Dion feks er en kjole veldig mange har så den er det ofte mange av på finn.no!!!

Endret av *Emma*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...