Gå til innhold

Må sende prinsessens dåpsgave i posten

Anbefalte innlegg

Gjest Bunadglad
Skrevet
Nå er den første av bunadene ferdig. Kristiansands informasjonssjef Svein Tybakken tok kontakt med Slottet i håp om å kunne arrangere en offisiell gaveoverrekkelse. Men svaret var nei.

Dette var særdeles frekt må jeg si. Tar gleden veldig vekk fra giverne. :tristbla: og :forvirret: blir jeg.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=173881

Flytt gjerne tråden om den ikke passer her.

Videoannonse
Annonse
Gjest marihan
Skrevet

Ja, synes kanskje dette var litt dårlig.. men på en annen side, tenk på alle de gavene de får.

Skrevet

Det kan ligge like mye tid og tanke bak mange andre gaver, selv om de ikke er like "store". Synes det er helt riktig å ikke forskjellsbehandle jeg.

Gjest Jenna88
Skrevet
Det kan ligge like mye tid og tanke bak mange andre gaver, selv om de ikke er like "store". Synes det er helt riktig å ikke forskjellsbehandle jeg.

Det er mye jeg ikke beundrer Kronprinsparet for, men her synes jeg faktisk de/stabene har tatt en grei avgjørelse.

Greit nok at det er en folkegave, men det kan jo være at flere kommuner e.l gir folkegaver. Hvem/hvordan skal utvelgelsen av hvem som skal få gi gavene personlig foretas?

Personlig ser jeg ikke helt hvorfor jeg skulle ha interessen av å se en kommune overrekke prinsessen en bunad...

Skrevet

De får jo utrolig mange invitasjoner og gaver, tenk om alle som fikk nei til en invitasjon fra kronprinsparet skulle stå frem i avisen og sutre?

Skrevet

Tror nok at hovedhensikten med å gi en gave i retning Slottet er å få sine femten minutter i rampelyset. Hvis man ransaker seg selv... Man er så god at det renner av en når en gir noe til dem som har absolutt alt fra før, og ingen problemer med å skaffe seg f. eks. bunader selv. Noe OT dette, men jeg er ingen royalist og synes det rådyre gavedrysset der er noe kvalmende...

Jeg synes for øvrig det var en helt grei avgjørelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...