Gå til innhold

Prison Break - SPOILER

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som har sett den nyeste episoden som ble sendt i USA på mandag? Kommentarer noen? Jeg er fortsatt i sjokk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det episode 3 eller 4?

Har sett episode 1-3. Siste episoden jeg så endte opp med at Linc gikk ned i kjelleren på hotellet, og fant en eske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på episode 4, Good Fences. Men føler meg slem hvis jeg røper hva som skjer, og ingen andre har sett den. Får kanskje vente litt med å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg har ikke sett episoden, men har lest hva som skjer. Merker jeg tar det hele med knusende ro, fordi det virker helt ulogisk å ta livet av en så viktig karakter uten videre.

Min teori er som følger: Hun som spiller Sara fikk baby og ønsker å være hjemme med den lille en stund før hun kommer tilbake. Hvis hun fortsatte å være kidnappet lenge, ville man begynt å bli utålmodig og lei, og det ville virket lite troverdig. Når hun tilsynetalende er død, vil man ikke sitte og vente på henne, og de kan fortsette historien uten å måtte tenke på hva de skal gjøre med henne. Før hun plutselig er tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett episoden nå.

Synes det var en god episode, tilbake i god "gammel" Prison break stil ;) (spennende når man begynner å få innblikk i planen til Michael).

Leste litt på amerikanske forum ang. Sarah, og hun er visstnok ute av serien for godt. Vet ikke om det er bekreftet offisielt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...