Gjest jente23 Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 jeg vurderer veldig om jeg skal ta en behandling for kvisete hud på ellipse-klinikken. men jeg har på mange måter mistet troen på at huden min kan bli bedre... har liksom prøvd absolutt alt. er i en vanskelig periode av livet mitt nå, og da passet det supert at huden min skulle klikke samtidig, slik at jeg blir enda mer deppa. har hatt problem-hud siden jeg var seksten, men det har aldri, aldri vært så ille før... er ikke katastrofe nå heller, men alle som har vært plaget med kviser vet hva det gjør med selvtilliten. anyways... er det noen som vet noe om dette? vært der til samme behandling selv?
Saeria Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Har du prøvd de tradisjonelle midlene som Basiron, Dalacin, Skinoren, Differin, oxytetral, tetralysal osv.? Mange får god hjelp av enkelte av disse midlene. Jeg vil også anbefale god hupleie og mineral make up. Har ikke vært til behandling på denne klinikken, men følger skolemedisinens alternativer for øyeblikket.
Gjest jente23 Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 har ikke prøvd noe av det du nevnte, trooor jeg... fikk en resept av legen engang, og den gjorde et lite problem kjempestort! reagerte veldig negativt på den kremen. etterpå fikk jeg resept på en annen, men den var (om mulig) enda verre. huff. har prøvd md, ting fra helsekost, fra body shop, fra rimi, gått jevnlig til hudpleier... det meste. det eneste som hjalp, var å være gravid
Gjest jente23 Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 og jeg har brukt mineralsminke i over et år nå. om morgenen og kvelden bruker jeg et renseprodukt fra clarins (med plante-oljer) beregnet på veldig sensitiv hud (noe jeg har, i tillegg til fet... veldig enkelt).
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg anbefaler Obagi på det sterkeste. Da får du garantert vakker hud. Hjelper på arr også, om du har det.
minemor Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 MD formulation?? Sinnsykt gode produkter til "problem" hud:)
Gjest jente23 Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 MD formulation?? Sinnsykt gode produkter til "problem" hud:) har prøvd... to år, null forbedring. tror produktene var for sterke, for jeg var konstant rødflammet i huden. men takk, likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå