Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Mener jeg har sett kakeformer (slike runde som blir brukt til en standard bløtkake) på ICA. Kan det stemme? Hva koster isåfall en slik til vanlig?
Gjest Pepper Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Tilbords har i hvertfall en til 96kr.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for tipset :-D Så da har jeg den, og jernia, om jeg drar til sentrum. Om noen vet om de pleier ha på ICA (og pris) setter jeg stor pris på svar, det kan være dere sparer meg for ca 5 km spasertur
Gjest nextlife Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for tipset :-D Så da har jeg den, og jernia, om jeg drar til sentrum. Om noen vet om de pleier ha på ICA (og pris) setter jeg stor pris på svar, det kan være dere sparer meg for ca 5 km spasertur ICA nær her på stedet har, 24 cm til den nette pris av kr.59,-
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 ICA nær her på stedet har, 24 cm til den nette pris av kr.59,- Og her har vi en vinner Da blir det lang spasertur med innlagt handling i morgen
Gjest _Leela_ Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Så forresten at Europris hadde tibud på kake- og brødformer nå om dagen, husker ikke prisen i hodet, men vet jeg vurderte å dra på handel (for min del blir det da brødformer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå