muesli Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 eg har meget dårlig økonomi pga skule og sånnt. så eg vurderer å muligens lage litt julepresanger i år. noen så har noen tips om ka som kan lages, uten at det skriker "eg har ikkje penger og bare slengte sammen noe"?? noe som er fint og kan brukes?? eller tips til billige, men gode julegaver til familie, kjæreste og venner??
Gjest Pepper Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Dersom du går litt lenger ned i forumet så har du noe som heter Aktuelt nå, der har vi en egen tråd om jul Der finner du mange gode tips Link: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...20&start=20 Endret 9. oktober 2007 av Pepper
Gjest Gjest_hilde_* Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 eg har meget dårlig økonomi pga skule og sånnt. så eg vurderer å muligens lage litt julepresanger i år. noen så har noen tips om ka som kan lages, uten at det skriker "eg har ikkje penger og bare slengte sammen noe"?? noe som er fint og kan brukes?? eller tips til billige, men gode julegaver til familie, kjæreste og venner??
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 eg har meget dårlig økonomi pga skule og sånnt. så eg vurderer å muligens lage litt julepresanger i år. noen så har noen tips om ka som kan lages, uten at det skriker "eg har ikkje penger og bare slengte sammen noe"?? noe som er fint og kan brukes?? eller tips til billige, men gode julegaver til familie, kjæreste og venner??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå