Gjest Gjest TS Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Har vert singel i over tre år. Har truffet fire ulike menn jeg har hatt "forhold" til på disse tre årene. Den første holdt jeg sammen med i ett år, etter at det ble slutt fortsatte vi å være sammen som "kjærester" i et par mnd til. Vi var begge enige om at vi skulle si ifra dersom en av oss fant en ny. Så skjedde ikke. I bursdagen hans dukket det, for meg og vennene hans, opp ei ny jente. :gråte: :gråte: Nr to; vi var enige om å være kjærester men at vi ikke skulle planlegge framtiden (han skulle flytte om et år). Fant ut at han hadde et forhold til ei anna samtidig. Nr tre; ble plutselig bare bortevekk... sluttet å ta kontakt osv. :gråte: Nr fire; møttes, ble sammen i løpet at et par dager og innen 4 uker var gått hadde han jaggu og ei ann jente på sia meg... :gråte: :gråte: Hva gjør jeg galt????? Forsøker å vri hue så godt jeg kan... Alle disse fire har snakket så fint om "å ta hverandre på alvor" og at de absolutt ikke vil fortsette et forhold dersom jeg skulle være utro... Må bare si at jeg har aldri vert utro i hele mitt liv.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 For meg virker det som DU tar forholdene mer seriøst enn DE gjør. Kanskje du er erkeuheldig og møter menn som lurer deg trill rundt, men jeg har en mistanke om at om du var mer obs på hva de faktisk sier og signaliserer, ville du kanskje forstå at de ikke ser på forholdet som så viktig. Ting som at man ikke tenker på framtiden sammen, at man er enige (eller "enige") om at man kan forlate hverandre om man finner en ny, at man faktisk ikke har definert seg som kjærester og heller ikke diskutert hva man synes om utroskap (om man er det selv, ikke bare kreve at motparten er trofast) osv, og floskler som at man ikke er klar for et forhold "enda", er for meg tegn som viser at de ikke har tenkt å satse all verden. I tillegg synes de sikkert det er greit å holde deg varm til de finner noe annet (det er ikke sikkert det neste forholdet de har er mer seriøst heller, det er m.a.o ikke deg det er noe galt med). Hvis du klarer å se slike signaler vil det kanskje være lettere å ikke binde seg for mye til menn som uansett er "midlertidige". For noen kan det fungere å ha slike forhold, men det kan kanskje være lurere, i hvert fall om du ønsker deg en seriøs kjæreste, å prøve å ikke kaste bort for mye tid og energi på forbigående forhold. Prøv heller å se etter noen som virker mer stabile og villige til å gi av seg selv - og som sier at de faktisk ønsker et seriøst forhold med deg.
Gjest Gjest_Betty_* Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Vet ikke helt om jeg kan hjelpe deg....men tanken slår meg at du kanskje er litt pågående/rask til å få det til å bli et forhold liksom... At han ikke helt har tenkt gjennom hva dette er, og at han har "halvveis forhold" til eller noen andre i kikkerten allerede, og at du er litt intens og rask til å trekke konklusjoner. Og menn har lett for å la seg friste/lede på "ville" veier for en stund, hvis de opplever jenter som er intense og pågående... Bare noen tanker som slår meg, spesielt når det gjelder nr. 2, 3 og 4.
Gjest glamourgirl Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Kanskje du trenger å prøve og være alene når du er singel? Finne ut hvem du er, hva du liker å gjøre, hva du utstråler? Trenger du en mann for å føle deg på plass og god, så vil du utstråle det også, noe som igjen vil få menn som er gode utnyttere til å ta for seg av deg. Som regler trenger man å gå i seg selv før man går i andre... Lykke til!
Gjest Gjest TS Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Hmmmm... noe å tenke på. Enig i at nr 2 ikke var seriøs og at jeg visste det på forhånd, men et slikt forhold passet meg akkurat da og poenget var jo at vi ikke skulle ha sex med andre. nr en var seriøs, vi brukte 3 mnd på å bli kjent før vi ble sammen. Felles for alle disse fire er at de har vert såååå betatte og så seriøse, ...har ikke vert måte på. Alle (untatt nr 2) sa klart ifra at de ønsket et seriøst forhold. nr 4 fyllte opp min nye mobil med meldiger på en uke.. bare sånne "glad i deg" meldinger osv. han fortsatte forøvrig å sende sånne mld helt frem til en time før det ble slutt...da orket han plutselig ikke mere..
Gjest Gjest_Betty_* Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Hva sa han da, nr. 4? Hadde han funnet en annen etter at han traff deg, eller hadde han hatt en annen før han traff deg, men "glemte" å si det? Det kan jo ha vært muligheten for en kort romanse som har fristet, når det gjelder nr. 4. Nr. 2 virker som en som vil holde flere muligheter åpne.. Nr. 3 virker som han ikke har hatt de rette følelsene etter en stund, eller har truffet noen han hadde mer følelser for.. Når de alle har vært sååå betatte og seriøse, virker det jo litt rart at det endet sånn. Men menn er flinke til å gi oss damer det vi ønsker å få/se/høre, hvis det kan gjøre at de oppnår det de vil fortere. Jeg har hørt om flere som bruker jenter som "pausefisk" mens de venter på den rette, eller venter på at eks'en skal ta ham tilbake. Da hagler det med gode ord og meldinger, for å holde dette varmt. Jeg har flere venninner som har opplevd dette, og tror kanskje noen av desse kan ha hatt dette som motiv med deg. Ekte følelser tar ikke slutt så fort som du beskriver i tilfelle nr. 4 ihvertfall...
Wonders Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Vi var begge enige om at vi skulle si ifra dersom en av oss fant en ny??? Hva er det for noe tull? Man skal da ikke ha det sånn. I tilfelle? Dårlig gjorrt. Jeg kunne aldri sett på meg selv som dama hans til noe bedre kom innom. Ha selvrespekt a kvinne! Sett litt krav.
Wonders Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Les litt her du; http://www.kvindenshjerte.dk/vmth_lserreaktioner.6 Denne boken koster 149 kr på bokhandelen. BIBEL for kvinner! Endret 19. oktober 2007 av Wonders
Gjest lissi32 Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 Vi var begge enige om at vi skulle si ifra dersom en av oss fant en ny??? Hva er det for noe tull? Man skal da ikke ha det sånn. I tilfelle? Dårlig gjorrt. Jeg kunne aldri sett på meg selv som dama hans til noe bedre kom innom. Ha selvrespekt a kvinne! Sett litt krav. Slik jeg leste dette så mente hun etter at det var blitt slutt mellom dem. For liksom å advare den andre kanskje.
Wonders Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Enten så er det skikkelig slutt, ellers så lurer man bare den andre. Alltid en som er mer glad i den andre. Det disse guttene har tilfelles er deg. Bryt mønstret ditt. La andre type gutter slippe til, så skal du se. Kanskje de ikke er noe KJÆRESTE-potensiell, men de kan så visst hjelpe deg i prossesen til ett bedre og sunnere syn på parforhold. Eller bare i å forstå gutter bedre. Å gi noen beskjed " liker at vi er venner nå, som x'er, by the way, jeg har fått meg ny dame", virker litt selvdestruktivt for den som mottar beskjeden. Som å bli dumpet på nytt jo!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 I samme situasjon som ts. Har prøvd å velge forskjellige typer men ender likt allikevel. Lurer på om jeg rett og slett skal begynne å bli mer "typisk jentete" (slik menn gjerne liker å generalisere oss) dvs masete, klengete og kravstor. Meget mulig jeg bare har hatt kjempeuflaks men tror seriøst det ligger noe i at om man er altfor easygoing så havner du lett i vennefella. menn sier de vil ha sterke, selvstendige damet men i praksis har jeg opplevd at de heller vil ha noen som "trenger" dem på et vis.
Gjest Chimaira Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 Nå mener jeg ikke og være kjip her, men ikke glem at menn kan være utrolig primitive når det gjelder damer.... Spør deg selv og du trener, "barberer deg", gir plenty med "head", kler deg litt sexy etc...typiske ting som "nehanderdaler-mannen" liker... Også oppførsel da... er du veldig "trengende" eller liker du bare "kjedelige" ting...da kan du kansje gjøre noe med det.vær litt gær'n..la ting mellom deg og typen være litt mer på dine premisser...ikke vær bitch, men det går ann og flørte litt med andre menn hvis han er dust mot deg, for og sette han litt på plass og ikke la han tro at han kan ta deg for gitt... Har du noen mistanker selv om hvorfor det går til helvette hele tiden?
Gjest *nurket* Skrevet 23. oktober 2007 #13 Skrevet 23. oktober 2007 Høres ut som disse gutta ikke tok dette "forholdet" så veldig seriøst. Og å være enig om å si fra hvis dere fant noen ny??? Vel da er man ikke kjærester, da er man knullekompiser. Når man er forelsket og glad i en person, så går man ikke rundt å lurer på når noe bedre skal dukke opp. Merkelig holdning på disse mannfolka. Krev respekt. Ta deg god tid til å bli kjent med en potensiell, ikke legg for mye i forholdet i starten, la det utvikle seg over tid.
Gjest Gjest TS Skrevet 25. oktober 2007 #14 Skrevet 25. oktober 2007 Siterer" Nå mener jeg ikke og være kjip her, men ikke glem at menn kan være utrolig primitive når det gjelder damer.... Spør deg selv og du trener, "barberer deg", gir plenty med "head", kler deg litt sexy etc...typiske ting som "nehanderdaler-mannen" liker... Også oppførsel da... er du veldig "trengende" eller liker du bare "kjedelige" ting...da kan du kansje gjøre noe med det.vær litt gær'n..la ting mellom deg og typen være litt mer på dine premisser...ikke vær bitch, men det går ann og flørte litt med andre menn hvis han er dust mot deg, for og sette han litt på plass og ikke la han tro at han kan ta deg for gitt... Har du noen mistanker selv om hvorfor det går til helvette hele tiden?" Arbeider i et typisk mannfolk yrke, en av to jenter blandt 400 menn.. er ganske bevisst på å være jente, ja.. Alltid barbert, har over normalen langt hår, sminke på fritiden, alltid høyhælede sko på fest osv,...joda, jente så det holder.. Kjent for å være ei snill jente som har bra med bein i nesa...pleie å si ifra når det gjelder, ingen fare for noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå