Marihata Skrevet 9. oktober 2007 #1 Del Skrevet 9. oktober 2007 Skal gifte meg om to år, og har begynt å tenke litt på diverse. Planlegger ikke enda, men det er jo moro å tenke litt på f.eks kjolen min:) Greia er at han er 5 cm lavere enn meg, så jeg burde helst ha lave/flate sko på meg på den store dagen. Til lang kjøle blir kanskje ikke det så pent? Er litt usikker om man burde ha litt kortere kjole til flate sko, eller kan jeg ha en lang? Vil helst ha lang kjole med langt slør... Vi har blitt enig om at han kan ha innleggssåler så vi blir tilnærmet høy, da kan jeg kanskje ha litt høyere hæler, noen cm bare. Nå er ikke dette et stort problem, men man vil jo at denne dagen skal være "perfekt". Blir glad for alle forslag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSolstråle Skrevet 9. oktober 2007 #2 Del Skrevet 9. oktober 2007 Du kan jo ha "flate"/lave sko selv om du skal ha lang kjole For kjolen kan jo legges opp litt,men at den fortsatt er lang (rekker ned til gulvet), tror ikke det skulle være noe problem Det er jo andre,som til tross for høye sko,må legge opp kjolene fordi de selv ikke er så høye. Det tror jeg skal gå veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. oktober 2007 #3 Del Skrevet 9. oktober 2007 Med lang kjole så ser du som oftest ikke skoene i heletatt, så du kan nok trygt ha sko uten for høye hæler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. oktober 2007 #4 Del Skrevet 9. oktober 2007 Mitt tips er å velge en kjole som får deg til å virke like lang som han. En kjole som viser anklene dine vil få deg til å virke kortere. Til en slik kjole kan du gjerne ha flatere sko. Men ikke velg helt flate - velg noen med litt "hæl" - det blir penere. Altså ikke ballerina type, men noen sko som har en markert hælende. Her er for eksempel et lite utvalg: Lave pene sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihata Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 9. oktober 2007 Mitt tips er å velge en kjole som får deg til å virke like lang som han. En kjole som viser anklene dine vil få deg til å virke kortere. Til en slik kjole kan du gjerne ha flatere sko. Men ikke velg helt flate - velg noen med litt "hæl" - det blir penere. Altså ikke ballerina type, men noen sko som har en markert hælende. Her er for eksempel et lite utvalg: Lave pene sko Takk:) De var utrolig pene! Tror jeg kommer til å velge noe slikt som de skoene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lubiluu Skrevet 10. oktober 2007 #6 Del Skrevet 10. oktober 2007 jeg tror jeg skal ha hviet jogge sko rett og slett. ingen ser dem likevel, en laaaang dag med dans og fest.. jeg jeg som aldri går med pensko.. høye heler vil ødelegge hele dagen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå