Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest snartdåp
Skrevet

er invitert i dåp for første gang :sjenert:

har en søt sort kjole som jeg har lyst til å gå med, men vil ikke gå med den om den er "feil".. er sort ok?

og, hvilken farge bør jeg ha på cardigan-en?

takktakk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenker at det er ok. du sier jo at det er en søt kjole!

fargen til cardiganen kommer vel an på hvilke farger du liker og hvilke du kler. generelt synes jeg det er penest med mørke farger til svart. men igjen, det er jo en smakssak.

Skrevet

Ja, det kan jeg ikke se noen problemer med.

Gardigan? Tja..noe mørkt? Men "alt" passer jo til svart

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg synes ikke det er greit. Dåp er en hyggelig og lystig anledning og da synes jeg ikke sort passer seg

Skrevet

Jeg synes det er helt ok!

Var i barnedåp for et par uker siden, og da var det flere som gikk men sorte klær, faktisk til og med moren til dåpsbarnet.

Skrevet

Oi! Er det klesregler i dåp også.. sånn rent bortsett fra at man bør være litt pent kledd... Skal i dåp snart, og tanken om å ikke ha på sort har ikke falt meg inn... har mye pentøy som er sort, og kjøper ikke nytt antrekk pga dåp. Da får jeg ev. pynte opp med et sjal i farger eller noe...

Skrevet

takk for svar!

jeg er så redd for å gå "feil" kledd, men de fleste av dere syns jo det er ok så..

hadde hatt lyst til å ha litt farger til da, så det ikke blir så fryktelig sort. tenkte kanskje hvit cardigan og hvite strømper? men sambo mente dette ble begravelsesklær?

jeg blir forvirra jeg da.

Skrevet (endret)

.....

Endret av Abraxas
Skrevet

Helt greit med sort. Jeg hadde selv sorte klær da datteren min ble døpt.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Ble litt sjokkert, fikk det for meg at kjolen var til dåpsbarnet :ler: Svart kjole som gjest bør vel gå helt fint, hadde ikke tenkt over det, så lenge ikke antrekket er veldig dramatisk.

Skrevet

Søt sort kjole synes jeg går helt fint :)

• Liker 1
Skrevet

jeg trodde at grunnen til at alle burde ha en little black dress var at den kunne brukes til alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...