Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest milkyway
Skrevet

Hva spiser dere til jul? Riskrem? Jeg vil ha no mer snæx enn det men all julemat er jo bare kadaver og faenskap :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmmm....alt tilbehøret er jo godt da....og julesausen...hva spiser du istedenfor kjøtt til vanlig da?

Falafel med jule-vri kanskje....kan det være noe?

Guapa-kadaver-spiser :spise:

Skrevet (endret)

Jeg tenke på å lage komler, kålstuing og kjøpe vegetarburgere. :)

Dessert: Soyais med multesyltetøy?

Evt riskrem (av soyamelk og soyafløte)

Ikkeno problem! :)

Problemet er vel heller at jeg mister apetitten når jeg ser de andre slafser og smatter på ribbein. Æsj. Også lukten da, det lukter kokt død i hele huset.

Endret av Pax
Skrevet

Du kan kjøpe vegetarburgere, ja. Eller kjøpe soyafarse og lage dine egne burgere og tilsette grønnsaksbuljong, mer krydder, løk el. lign for å gjøre dem mer "julete". Også kan du ha alt det gode tilbehøret som de andre har. Mange bruker også nøttestek, men ikke alle liker det.

Gjest milkyway
Skrevet

Kokt død? :ler:

Huff..

takk for tips anyways, finner nok ut av noe :) Nøttestek er uaktuelt, siden det hadde drept meg :legrine:

Skrevet

Vi lager cashewnøttpaté, og har til ovnsbakte poteter, soppsaus og grønnsaker. Til dessert varierer vi, men med en veganer til bords har vi som oftest is (soya og vanilje). Jeg har også laget vegansk ostekake --- deilig!

Andre dager i jula lager vi gjerne komler, grønnsakssuppe eller lapskaus. Eller vi får veganere i familien til å smekke sammen en deilig rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...