Gå til innhold

Gavetips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har bursdag snart, men jeg føler meg helt blank på gaver.. vil jo gi noe litt personlig, men har allerede brukt opp ideer som smykke, album, musikk som er personlig, "gavekort" på middag og kjærestekveld o.l.

Så da trenger jeg tips!

han sier han ønsker seg en platespiller og LP-er, hvilket er greit nok.. jeg har ikke jobb ennå så har ikke råd til veldig dyr platespiller , men mener jeg har sett en på clas ohlson?

ikke sportsinteressert eller noen spesielle interesser utover foto og kunst og slikt.

han har nevnt at han kunne tenke seg en lommelerke også. men hvor får man en fin en til ikke så altfor grusom pris?

takker for hjelp, flinke kg-damer (og menn!) :vinke:

Gjest Elastica
Skrevet

Lommelerke får du hos gullsmeder, så vidt jeg vet. Og sikkert også kjøkkenutstyrsforretninger.

Hva med to konsertbilletter? Den ene fortrinnsvis til deg, da...

Gjest Jenna88
Skrevet

Synes Elastica er innepå noe veldig fint her. :) Jeg synes i alle fall det er kjempefint å få billetter til en teaterforestilling eller lignende som jeg har gledet meg til å se. Den fineste gaven jeg har fått av en kjæreste, var et skrivekurs i Bergen, som inkluderte ganske billig overnatting og selve kurset. Han deltok også, og vi fikk en fantastisk helg sammen, samtidig som vi drev på med det vi liker best; nemlig skrivingen.

Jeg føler at jeg får mye mer igjen for fine opplevelser sammen med noen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...