Frøya*0803 Skrevet 6. april 2003 #1 Skrevet 6. april 2003 Hei på dere :D Vi har ikke funnet musikk til bryllupsvalsen vår, enda. Men vi ønsker oss en i rimelig rolig tempo. Hva skal dere andre ha? Går dere for tradisjonell vals eller for en "vanlig" sang som betyr noe for dere?
Gjest Tex Skrevet 6. april 2003 #2 Skrevet 6. april 2003 Vi skal ha " some day my prince will come" som er en nyyyydelig og romantisk Disney-vals...
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #3 Skrevet 6. april 2003 Skal ibryllup og vi er ikke noe dansere. Valsen kan vi bare glemme, men det blir vanlig dans etterpå. Ant. mye sving. Har dere noen enkle tips for hvordan føre oss/trinn/hva vi skal gjøre. Blir ikke tid/aktuelt med kurs. Det er vel noen kløppere til å danse her. Dessuten er han "redd" for dans. Danse må vi jo. Har dere noen tips????
Ayla Skrevet 7. april 2003 #4 Skrevet 7. april 2003 Vi skal danse til "the Godfather Waltz" Den er kjempeflott og rolig. Vi danser ikke i wienerwaltz-tempo men rolig engelsk vals tror jeg det heter. I hvertfall er dette en nydelig instrumental vals. :D
Augustbrud02 Skrevet 10. april 2003 #5 Skrevet 10. april 2003 Vi danset til Kjærlighetsvisa av Halvdan Sivertsen. Ingen av os er særlig dansemennesker, men dette ble en kjemoefin opplevelse og vi er begge sjeleglade for at vi ikke valgte å danse tradisjonell vals.
Tyren Skrevet 10. april 2003 #6 Skrevet 10. april 2003 Vi skal ha den samme som Augustbrud02 fordi denne betyr mye for oss, ikke skal vi danse vanlig vals heller...
Sommerbruden Skrevet 11. april 2003 #7 Skrevet 11. april 2003 Jeg er ikke noe flink til å danse. Har lyst å droppe hele bryllupsvalsen, for jeg vet dette er noe jeg vil gå å kvi meg til. "Må" man ha bryllupsvals? Noen som har erfaring?
zeta5 Skrevet 11. april 2003 #8 Skrevet 11. april 2003 Hei ! Siden vi skal ha selskapet i trøndelag blir det "Trønderbrura " på oss. Min tilkomne er elendig på en-to-tre så det løser vi med å ta et lynkurs en lørdag for 300,- :D
Kaktus Skrevet 11. april 2003 #9 Skrevet 11. april 2003 Vi går på dansekurs en gang i uken og føler oss ganske trygge på valsen - så lenge det blir en engelsk vals er jeg fornøyd. Tror de fleste kommer bra ut av det så lenge en forflytter seg litt på gulvet - er vel ingen som forventer seg det helt store uansett.
Augustbrud02 Skrevet 11. april 2003 #10 Skrevet 11. april 2003 Jeg er ikke noe flink til å danse. Har lyst å droppe hele bryllupsvalsen' date=' for jeg vet dette er noe jeg vil gå å kvi meg til. "Må" man ha bryllupsvals? Noen som har erfaring?[/quote'] Personlig synes jeg absolutt ikke man må ha bryllupsvals, men hvorfor ikke velge en sang som virkelig betyr noe for dere og danse etter? For oss var dette virkelig et høydepunkt, selvom vi er glad vi droppet selve valsen og ingen av oss er noe glad i å danse. Men akkurat dette øyeblikket er noe av det jeg husker best…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå