Gjest Pax Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Dette er tråden for alle raringer som føler de ikke passer inn i verden. Om verden er en datasimulator, er jeg definitivt feilprgrammert. (Noe som kan være kult noen ganger, kjipt andre ganger) Noen flere?
Gjest Nedfall Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Melder meg inn her, føler meg ofte som det inntørkede sprukne sjette hjulet på vogna, minst.. Dere andre "normale" aner ikke hvor heldige dere er.. Jeg føler jeg er i beste fall en fillete blindpassasjer i denne selvrealiserings-syken som rir landet..
Gjest Pax Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Kan vi ikke bare danne en sekt, eller noe? Alle oss freaks?
Gjest Nedfall Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Kan vi ikke bare danne en sekt, eller noe? Alle oss freaks? Bare at det er vel ingen andre som vil være med.. ?
Gjest *Mim* Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg kan vel knapt skryte på meg å være noen freak, men klarer ikke helt å passe inn i meg selv om dagen. Eller natta.
Gjest Pax Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg kan vel knapt skryte på meg å være noen freak, men klarer ikke helt å passe inn i meg selv om dagen. Eller natta. Ja, men her snakker vi om permanente saker, ikke midlertidige. Du er ikke en av oss! Du vet hvem du er, om du vet hvem du er. Eller noe sånt.
Gjest Pax Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Bare at det er vel ingen andre som vil være med.. ? Jo, jeg tror det finnes mange som føler de ikke passer inn i verden.
Gjest Advena Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg vil også være med.. En sær sekt. Blir det bedre?
Gjest Pax Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Blir det bedre? Det spørs hva du tenker på, men for å sikre meg vil jeg si: Både ja og nei.
Gjest Advena Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Det spørs hva du tenker på, men for å sikre meg vil jeg si: Både ja og nei. Det får være svar nok.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg passer ikke inn i deres verden. Får jeg være med?
Gjest Pax Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 Det spørs hva som menes med deres verden?
Gjest Advena Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg passer ikke inn i deres verden. Får jeg være med? Hvis du ikke passer inn i vår verden, passer du vel inn i den andre verden? :klø:
Gjest Advena Skrevet 9. oktober 2007 #18 Skrevet 9. oktober 2007 Kanskje vi burde satse på vår egen verden istedenfor sekt?
Gjest Pax Skrevet 9. oktober 2007 #19 Skrevet 9. oktober 2007 Men det blir altfor komplisert. Skal vi befolke månen eller Mars, da? Hva med en egen by i stedet?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #20 Skrevet 9. oktober 2007 Det spørs hva som menes med deres verden? 2. person. Din og og de andre som har skrevet i denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå