Gå til innhold

Gifte menn vil ha eventyr

Gjest Gjest_Julie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julie_*

Det er da forkastelig med menn som er gift og har barn men som åpenlyst spør om single kvinner er klar for eventyr?

Hvor blir det av moral og etikk i dette? Forsvant det lille som eventuelt var? Tenker gifte menn som vil ha eventyr langsiktig? Hva vil et eventyr hjelpe når grunnen til at de vil ha eventyr ikke forsvinner uansett?

Jeg forstår ikke helt. Noen andre som forstår bedre? :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da forkastelig med menn som er gift og har barn men som åpenlyst spør om single kvinner er klar for eventyr?

Hvor blir det av moral og etikk i dette? Forsvant det lille som eventuelt var? Tenker gifte menn som vil ha eventyr langsiktig? Hva vil et eventyr hjelpe når grunnen til at de vil ha eventyr ikke forsvinner uansett?

Hva med damer som er gift som oppfører seg likedan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32

Har hørt at damene faktisk er verst!!! Hvor ligger logikken i det?

Jeg tror mange er i døde forhold, men bare henger sammen av økonomiske årsaker eller pga barna.

Jeg elsker min samboer, og selv om han hadde nektet meg sex i et år hadde jeg ikke klart å la en annen mann røre kroppen min. Den er kun min kjæres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*
Hva med damer som er gift som oppfører seg likedan?

Jeg tar for meg gifte menn i denne tråden og lurer spesifikt på dem.

Jeg bare lurer på hvorfor de prøver seg direkte på singel kvinner og er klare for eventyr - når de har familie/er gift.

Nå er jo ikke dette noe nytt akkurat, og gifte kvinner er sikkert ikke bedre. Men hvor vanskelig er det egentlig for gifte menn å ikke prøve seg på/ha eventyr med single kvinner - er spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Julie_*
Jeg tror mange er i døde forhold, men bare henger sammen av økonomiske årsaker eller pga barna.

"Vi holder sammen på grunn av barna", sa en gift mann nylig. Så fortsatte han med "jeg lever på nåde hjemme og vi har det ikke bra". Barna hans er 8, 10 og 15 år så hvor lenge har han tenkt til å "holde ut" i det hjemmet...

Det må være mange fæle skjebner hos familier som ikke vil bo sammen men som likevel gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar for meg gifte menn i denne tråden og lurer spesifikt på dem.

Jeg bare lurer på hvorfor de prøver seg direkte på singel kvinner og er klare for eventyr - når de har familie/er gift.

En mann må prøve seg mange ganger før han får noe. En kvinne derimot, kan få seg et nummer veldig kjapt. Siden det også er menn som tradisjonelt tar initiativet, så virker det som om de er i et overveldende flertall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke vanskelig å forstå det i det hele tatt.

Man er utstyrt med seksuelle drifter, og det er nå en gang slik at det som er nytt er spennende. Det trenger på ingen måte være slik at det forholdet man er i skranter hvis man har et sidesprang. Det er snakk om mulighet og motivasjon...holdt opp mot risiko.

Grunnen er helt enkelt gjensidig kåthet, der og da.

To enkle ordtak i den forbindelse:

"Jeg kan motstå alt, bortsett fra fristelser"

"En gang var min samvittighet så dårlig at den døde"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ella_*

Undres over det samme.

Det er ingen jeg har hatt større sjangs på/problemer med enn gifte menn, jada, tar alle over en kam nå.-Vet at alle er ikke slik.

Men tror og håper at jeg endelig har ristet av meg to stk gifte menn som har holdt på i over 5 år med å få "sjangs" hos meg. Har latt være å ta tlf når jeg ser de ringer osv. Til den ene har jeg tilogmed tatt en hvit løgn og sagt at jeg har fått sambo, noe som ikke er sant.

Men plutselig er de på tråden igjen- spesielt hvis de er alene og kjeder seg, har jeg inntrykk av.

Jeg har kun vært interessert i dem på vennskapelig basis, men dette har blitt feil oppfattet som at jeg er interessert i å velte meg i køya med dem.-

Ser ut som at det er vanskelig å være kompis med en gift mann når man er single kvinne,ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men plutselig er de på tråden igjen- spesielt hvis de er alene og kjeder seg, har jeg inntrykk av.

Ser ut som at det er vanskelig å være kompis med en gift mann når man er single kvinne,ja.

Kjenner igjen dette...spesielt i forbindelse med folk (gifte menn) man blir kjent med på kursseminar o.l. Single kvinner får passe på så de ikke blir for engasjert er mitt råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Singel dame som har hatt et opplegg med gift mann, er uaktuell som kjæreste.

Og menn som har hatt elskerinne i tidligere forhold er også uaktuelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes vel ikke at denne tråden trenger å skli ut i "gifte menn generelt". Det ville i så fall være litt typisk for debatter om menn i forbindelse med noe negativt. De menn som blir ved sin kjæres side hele livet, fortjener bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gifte menn er jo ikke slik at de hopper på alle singel damer de ser - men noen er det! En del av de kjeder seg vel såpass i ekteskapet at de krydrer opp på si men det er jo umoralsk og ikke etisk sett forsvarlig, kan en vel påstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Single kvinner som har affærer med gifte menn har ansvaret:

http://www.worldnetdaily.com/news/article....RTICLE_ID=39483

Hva er det med gifte menn?

http://ezinearticles.com/?The-Seduction-of...Man&id=6846

Hvorfor single kvinner vil ha sex med gifte menn:

http://www.askmen.com/love/vanessa_60/86_love_secrets.html

Single kvinner vil bevise og bekrefte at de er hot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To enkle ordtak i den forbindelse:

"Jeg kan motstå alt, bortsett fra fristelser"

"En gang var min samvittighet så dårlig at den døde"

For ikke å glemme klassikeren: "Det bare skjedde." En unnskyldning jeg både synes er veldig forklarende og veldig dårlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=

Det er kjedelig å være moralsk og gjøre det rette, når man tror at man kan få eventyr og godt forhold hjemme samtidig. De fleste utro menn har ikke lyst til å bytte ut damen hjemme. Uten at det betyr at de synes de bør vise henne respekt. Andre gifte menn ærer det de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje en del som har et litt utydelig forhold til sin egen etikk? Hvis man er enig med seg selv om hvem man er og hva man står for, så er det mye enklere å forholde seg både til fristelser og egen kåtskap i forhold til det.

Seksualdrift, begjær og skrantende forhold er nå en ting, men de spiller ikke så stor rolle hvis man på forhånd har gjort en beslutning om hva man vil og hva man ikke vil. Dersom man tar de beslutningene først når valgsituasjonen oppstår, så vil man før eller siden, kl 3 på natta, befinne seg i en sofakrok med en søt dame som man har fått virkelig god kontakt med, man kjenner begjæret røre på seg, og tenker at "Hvorfor ikke?" Og da finner man kanskje ikke noe overbevisende svar.

Og da er det "Strangers in the night" i neste scene. For etiske vurderinger gjort under innflytelse av alkohol, tåler sjelden dagens lys. Saken med å drikke er at det meste virker som en god ide uansett hvor dumt det egentlig er.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...