Lady Lovelylocks Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg og sikkert fler med meg trenger en påminnelse når det gjelder avbestilling i bokklubben. Minn hverandre på det her.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Man får mail når hovedbøkene kommer, sant? Er det noen som allerede har måttet avbestille bøker? Jeg har foreløpig ingen hovedboktilbud..
MrsP Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Får mail ja. Jeg har heller ikke fått hovedboktilbud ennå.
fuerza Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg avbestilte en hovedbok for 3 dager siden. og i dag fikk jeg mail om akkurat den hovedboken, så har for øyeblikket ikke noe å avbestille. Alle hovedbøkene fra alle klubbene legges inn på din side, ikke sant? eller må man logge inn med ulike medlemsnummer hver gang for å svbestille alt?
Mini_me Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 jeg er medlem av mat og vingleder, men kommer til å melde meg ut..... glemmer alltid å avbestille, og ender opp med en masse kjedelige kokebøker....de var bedre før.... jeg er lei....
Gjest _Leela_ Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Har lagt det inn i jobbkalenderen min på pcen jeg... Så hver mandag får jeg nå et lite hint om å sjekke bokklubben. Kan hende hver uke er for ofte, men får tilpasse det etterhvert. Og så må jeg bare komme på og avbestille i feriene også, det er vel der jeg komme til å ryke, men men...
Cherie Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Det skal være mulig å avbestille lenge i forveien i sommerferien...
Susan Sto Helit Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Alle bøkene er tilgjengelig på din side, uavhengig av hvor mange klubber du er medlem i. Hovedbøkene du kan avbestille blir tilgjengelige på din side noen dager før mailen kommer, men det kommer alltid en mail som informasjon. Har avbestillt 7 hovedbøker nå, og synes dette fungerer kjempegreit!
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har nettopp avbestilt bok i mat og vinglede. Lurer bare på hvorfor det ikke blir sendt ut mail om at hovedboka har kommet. Jeg har avbestilt 3 stykker til nå, men har ikke mottatt varsling på noen av dem. Jeg har merket av for at jeg skal ha varslilng på mail.
Susan Sto Helit Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har nettopp avbestilt bok i mat og vinglede. Lurer bare på hvorfor det ikke blir sendt ut mail om at hovedboka har kommet. Jeg har avbestilt 3 stykker til nå, men har ikke mottatt varsling på noen av dem. Jeg har merket av for at jeg skal ha varslilng på mail. Varslingen på mail er ganske treg i forhold til når du har muligheten til å avbestille på nett. Vent noen dager, så skal du se du får mail om å avbestille en bok du ellerede har avbestillt.
Gjest Tweek Skrevet 15. oktober 2007 #12 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg avbestilte 3 bøker for et par dager siden og i dag fikk jeg mail om den ene hovedboka. Vet ikke helt om jeg tør å stole på at mailen kommer før boka blir sendt.
Gjest -eline- Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg avbestilte 3 bøker for et par dager siden og i dag fikk jeg mail om den ene hovedboka. Vet ikke helt om jeg tør å stole på at mailen kommer før boka blir sendt. Det gjør den, så ikke bekymre deg over det Jeg har ikke hatt noe problem med det motsatte det siste året (har vært medlem av Nye Bøker et år).
Grooo Skrevet 18. oktober 2007 #14 Skrevet 18. oktober 2007 Alle hovedbøkene fra alle klubbene legges inn på din side, ikke sant? eller må man logge inn med ulike medlemsnummer hver gang for å svbestille alt? Det hender at de ikke kommer opp på din side alle sammen i starten hvis du feks. har stavet ett eller annet litt rart i navn/adresse, men da er det bare å sende en mail og be dem koble medlemsnummerne dine sammen. Jeg har vært medlem i diverse klubber hos De norske bokklubbene sammenhengende de siste sju årene uten å oppleve noe problemer med mail/avbestilling den tiden de har holdt på med det.
SilkeSatan Skrevet 19. oktober 2007 #15 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg får ikke mail om hovedboka jeg. Jeg kommer liksom på å avbestille den sånn innimellom og håper at jeg ikke er for sent ute Men stort sett så har jeg rukket det. Det var en gang hvor jeg avbestilte en dag før fristen, og likevel fikk jeg boken i posten, og måtte betale 54kr for å sende dritten tilbake igjen.. Da ble jeg litt sur
Gjest Tnita Skrevet 14. mars 2008 #17 Skrevet 14. mars 2008 Er dette snakk om Bokklubben? (Den som heter bare Bokklubben) Ja, har avbestilt. Så mange dårlige og unyttige bøker...
Lady Lovelylocks Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har avbestillt alle bøkene. Senest igår.
Leo Skrevet 14. mars 2008 #19 Skrevet 14. mars 2008 Husker dere å avbestille? Jepp! Til tross for sju eller åtte medlemsskap, har vi fremeldes ikke mottatt en eneste bok vi har vært nødt til å returnere. Bruker ett minutt eller to hver 14. dag på å avbestille, men det går greit å huske når påminnelsene kommer pr. mail.
Concertina Skrevet 14. mars 2008 #20 Skrevet 14. mars 2008 Har husket å avbestille alt (og jeg er medlem i absolutt alle klubbene bortsett fra de for barn/ungdom), bortsett fra en DVD-pakke med sesong 1-3 av Little Britain som vi hadde veldig lyst på (og som var billigere enn feks. Platekompaniet). Så den eneste "hovedboka" jeg har kjøpt er fra Bokklubben Kursiv Synes det er lettvint å stikke innom med jevne mellomrom, så ingen problemer med det. Jeg har også bestilt endel bøker derfra, så de har tjent litt penger på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå