Gjest IQ Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) En amerikansk nettside er full av historier fra virkeligheten. Mange går ut på opplæring i onani o.l. Se eksempel under, jeg kan ikke skjønne at disse er sanne historier, hva mener dere? Sister Showed Me How Published: October 8, 2007 (Story #27474) Category: Female-Female Author: Carly Age: 25 Comments: I was 13 at the time and my sister was 17. Because the house we lived in was not very big, my older sister Jen (not her real name) and I had always shared a room from the time we were little. Innlegget er endret i hht reglene. Tabby, mod Endret 8. oktober 2007 av Tabby
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Innlegget er endret i hht reglene. Tabby, mod Faen, nå ble jeg nyskjerrig ass
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Faen, nå ble jeg nyskjerrig ass Handlet bare om ei jente som lærte opp søstra si til å onanere.
Gjest StockDama Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 trur neppe det er sanne historier, bare en eller annen tenåringsgutt våte fantasi. og til to søstre som onanerer sammen sier jeg bare: æsj
Mann 42 Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Det er jo ikke så uvanlig at jevnaldrende gutter onanerer sammen, selv om det kanskje får en ekstra dimensjon når det er søsken. Hvorfor det skulle være så forkastelig at to jenter gjør det sammen, skjønner ikke jeg.
Gjest jonas Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 trur neppe det er sanne historier, bare en eller annen tenåringsgutt våte fantasi. og til to søstre som onanerer sammen sier jeg bare: æsj Hvorfor? Dette er bare et eksempel på hundrevis av slike historier. Virker veldig troverdig på meg, og det er det som overrasker meg. Det er faktisk flere tabuer som blir utfordret på denne siden. Når folk sier "æsj" er det ikke så rart at slike ting forblir i hemmlighet. Jeg må også innrømme at jeg tenkte "æsj" da jeg leste disse historiene, men kanskje tramper vi på mange mennesker rundt oss med slike holdninger. Kan tyde på at mange sitter inne med opplevelser av denne art som de er livredde for skal dukke opp igjen senere i livet. Når man kan være anonym på nettet våger imidlertid noen å fortelle sin historie...
Gjest StockDama Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Er mye seksuelt jeg sier æsj til, fordi det for meg er ekkelt. Scatting for eksempel, bæsj og sex har for meg ingen seksuell sammenheng, og bare tanken på det får meg til å grøsse, det samme gjelder det når familiemedlemmer gjør seksuelle ting sammen. Greit nok at alle liker forskjellige ting, men må da være lov å ikke like noe også? Eller er det bare lov å skrive på dette forumet når man godkjenner noe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå