Gå til innhold

Markedsplassen.

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er interessert i å kjøpr brukt kjole og "skanner" markedsplassen jevnlig, men det IRRITERER meg når samme kjolen legges ut omigjenn og omigjenn. Det virker som om noen MÅ ha sin annonse først......Vi som leter klarer jo å bla oss gjennom lista og husker faktisk de kjolene vi har sett på......får du ikke respons på annonsen så er vel ikke kjoen så attraktiv kanskje...tror ikke det hjelper å få det "fremst" i lista ihvertfall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg IRRITERER meg over alle de som ikke klarer å skrive kjolens merke og navn i headingen slik at jeg må klikke på

hver ******kjole for å se om "årets vakreste kjole" faktisk ER det!!!!

Skrevet

og JEG irriterer meg på alle de som sender mail om at de er meget interesserte i kjolen - jeg sender masse info og flere bilder - og så gidder de ikke respondere engang!! Koster det noe å gi en tilbakemelding om man ikke er interessert i kjolen, kanskje? Det tar vel ikke mange sekundene.....

Det finnes faktisk folk som takler at man sier: "nei, jeg tror ikke den kjolen er noe for meg" så ikke vær redd for å gi tilbakemelding!

:evil:

Skrevet

og jeg irriterer meg over dem som skriver i annonsen; "jeg kan sende bilder av kjolen i en mail" og når du ber om bilder får du ikke en eneste mail fra dem. Det tar dem fem sekunder å skrive en mail om at kjolen f.eks er solgt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har nettopp lagt inn min brudekjole for salg der og lover alle en mail tilbake uansett,det er da det minste en kan gjøre. Er helt enig med dere som er på jakt etter kjole og dere som er ute etter å få solgt kjolen sin.

Litt høflighet og en mail har vi tid til.

Skrevet

Anitacath. Ser at du klager over markesplassen, men du står faktisk der inne med annonse lagt inn i går. Synes så tydelig du sa i en annen tråd at du har nettopp kjøpt kjolen. Stemmer det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...