Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #1 Skrevet 6. april 2003 hei! Jeg lurer på om det er mulig å "trene" ansiktet..?? F.eks, dersom man vil ha et mer markert kjeveparti, fastere hake, eller et eller annet.... Altså om man kan påvirke ansiktets utseende på noen måte! Hvis det hadde vært mulig ville kanskje ikke plastiske operasjoner vært så utbredt.. Men det er jo lov å spørre! Har jo funnet ut masse rart her på KG:)
starie Skrevet 6. april 2003 #2 Skrevet 6. april 2003 En venninne av meg som alltid har tygget tyggis har etterhvert fått skikkelig fremtredende kjevelmuskler. Det samme med en jeg vet om som er tilbakestående og alltid biter tennene hardt sammen.
siina Skrevet 6. april 2003 #3 Skrevet 6. april 2003 Dette er sikkert en filleting, men pass på tennene hvis du går for "alltid-tygge-tyggis"-trikset. Du skal ha dem lenge! :D Ellers ingen tips fra meg, desverre. -siina-
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #4 Skrevet 6. april 2003 Man kan ta muskelstimulering på ansiktsmusklene for å stramme opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå