Gå til innhold

Å sprute utenpå?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!!

Er litt nyskjerrig. Kjæresten min liker å sprute mot skjedeåpningen når det går for han, liker det jeg også, det er ikke det.

Vet det er en sjanse for å bli gravid på denne måten, men er det noen som har erfart å bli gravid på denne måten, eller noen som kjenner noen.

Gjest...

Videoannonse
Annonse
Gjest *nurket*
Skrevet

Kan være noen sædceller som lurer seg inn ja. Det kommer som regel litt sæd ut før gutten får ordentlig orgasme også. Vet om flere som har blitt gravid når de har brukt hoppe-av-i-svingen som prevensjon.

Skrevet

Hørt hørt om det også, men er ikke det som oftest fordi man er litt sein å hoppe av?? Hopper av på tur ut av svingen??

Gjest..

Gjest *nurket*
Skrevet

Det kan nok være, men jeg ville ikke satset på dette som sikker prevensjon selv om han trekker seg ut før han kommer... Det kan komme sædceller ut underveis i samleie selv om han ikke har fått orgasme ennå.

Skrevet

Som prevensjon er det absolutt ikke til å stole på! Det kan komme sædcelelr også før utløsning, og de få svømmerne kan være nok til å bli gravid om det er på et gusntig tidspunkt. Om barn er helt uaktuelt, sørg for annen prevensjon i tillegg.

Skrevet

Ingen problem det. Har gjort det i alle år (ca 20) har ikke blitt gravid pga det. Tror nok han må levere sausen sin lenger inni for at det skal bli noe barn av det.

Undis

Skrevet
Ingen problem det. Har gjort det i alle år (ca 20) har ikke blitt gravid pga det. Tror nok han må levere sausen sin lenger inni for at det skal bli noe barn av det.

Undis

Det funka for deg, men statistisk sett så er det likevel usikker sex :) Så jeg ville ikke anbefalt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...