Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bestille parfyme fra Strawberrynet i julegave til en gutt på 13.

Noen tips til parfyme? Må kanskje være litt mild.

Er det for tidlig å bestille parfyme nå? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boss-duftene er altid populære i den alderen der da. De letteste av dem. Husker ikke hva de heter nå, men da jeg jobbet i parfymeri var det disse det gikk i når de skulle kjøpe seg parfymer for første gang....

Påpek at regelen er en til to dusjer da. Ikke ti.... Stinky stink ;)

Skrevet

Fant ut at Rød Lacoste er visst populær?

Jean Paul Gaultier, er ikke den veldig sterk da?

Skrevet (endret)
Jeg vurderer å bestille parfyme fra Strawberrynet i julegave til en gutt på 13.

Noen tips til parfyme? Må kanskje være litt mild.

Er det for tidlig å bestille parfyme nå? :klø:

Nevøen min på 12 år kjøpte sin første parfyme i tax free i sommer. Etter å ha luktet på masse forskjellige dufter bestemte han seg for DKNY Be Delicious. Kjempedeilig, frisk duft som passer fint for en ung gutt!

Endret av silkestrå
Skrevet
Fant ut at Rød Lacoste er visst populær?

Jean Paul Gaultier, er ikke den veldig sterk da?

Enig! Jean Paul er fryktelig heftig! (De unge gutta nøyer seg ikke med 1-2 dusjer heller ..) Tror Lacoste eller DKNY Be Delicious er et bedre alternativ

Skrevet

DKNY Delicious er milde ja. :Nikke:

Luktet på Lacoste rød og grønn i dag, jeg synes den grønne luktet best. Men så er jo jeg jente på 27, og ikke gutt på 13. :ler:

Skrevet

Jeg måtte svare på dette etter at dama fortalte meg om denne diskusjonen.

Jeg er 20 år og vet godt hva tenåringer(Gutter) liker, siden det ikke selv er lenge siden jeg kom ut fra puberteten som vi sier.

Le Male er ikke noe sterk parfyme, men en lys og nesten en androgyn parfyme, siden den er så søt og feminin, samtidig som den trekker ut det maskuline i en gutt/mann.

Boss parfymene er slager i denne alderen, og blir tenårenes Axe. Hugo Boss er en ung og fresh parfyme for en 13-14 åring.

Du har Blue Jeans fra Versace, DKNY for men, Ralph Lauren Blue, Calvin Klein One er noen av parfymene som er slagere blandt denne gruppen. Vist gutten du skal gi gave til ikke bruker parfyme så ofte, så bør du gå få armani parfymene, de blir hotte i 15-16 års alderen. Cool Water er også en slager, men mer rundt 15-16 års alderen den også. Håper du fikk hjelp.

En parfyme som garantert vil skape glede er den nye Diesel parfymen, den er sexy, lys og drit god. Anbefalles på det sterkeste.

Skrevet

Tusen takk! :hoppe:

Skrevet

Broren min på 14 kjøpte seg Hugo Boss Elements Aqua for noen år siden og den er mild og DØDSGOD:D Lukter fresht, men ikke sitrus.

Skrevet

En parfyme som garantert vil skape glede er den nye Diesel parfymen, den er sexy, lys og drit god. Anbefalles på det sterkeste.

Skrevet

Til Adina. Jeg skjønte ikke helt hva du mente, til jeg ikke selv måtte inn på siden du nevnte. De parfymene der er alle gamle og ikke noen jeg kjenner til. Den jeg sikter til er Diesels nye parfyme for menn som heter Fuel for Life. Den er så herlig at selv jeg smeltet for den, og jeg vet at den kommer til å bli en slager siden Glassmagasinet og Oslo City's esthetique var utsolgt for parfymen. D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...