Gjest lillebøll Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har step 1, flytende såpe. Og step 3, fuktighetskrem. Hva er nummer to?
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har step 1, flytende såpe. Og step 3, fuktighetskrem. Hva er nummer to? Trinn 2 fjerner døde hudceller.
Drua Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Step 2 er rensevannet, clarifying lotion. http://www.clinique.co.uk/templates/produc...ep_landing.tmpl
Gjest lillebøll Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Ok, og hva er det? Eller, ja.. ikke såpe, ikke krem, men?
Gjest lillebøll Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Step 2 er rensevannet, clarifying lotion. http://www.clinique.co.uk/templates/produc...ep_landing.tmpl Tusen takk! Trenger man slik?
Kykkelikokos Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Trenger og trenger. Det er greit å bruke
Merneith Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Ok, og hva er det? Eller, ja.. ikke såpe, ikke krem, men? Det er ansiktsvann. Personlig så liker jeg det veldig godt, det gir huden en veldig fin glød og fjerner feks tørre flak. Men du MÅ kjøpe mild clarifying lotion, uansett hudtype. De vanlige numrerte inneholder masse alkohol og kunne sikkert blitt brukt som neglelakkfjernere.. Mild derimot, er som navnet tilsier, mild og effektiv (Personlig så synes jeg bare at mild og extra mild av renseproduktene til Clinique er bra. Resten er altfor sterke.)
Gjest lillebøll Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Takk for svar. Kan kunne bruke de ekstra milde produktene uansett jeg
Drua Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Rensevannet er såvidt jeg har forstått selve cluet med tre-trinns systemet, siden det virker eksfolierende, som det heter så fint. Problemet med rensevannet er at alle typene untatt mild inneholder alkohol - (noe som gjør at vattdotten blir full av smuss selv etter at du har vasket deg, effektivt men ikke sunt), og mild synes jeg fungerer dårlig. For å være ærlig så har jeg gitt opp hele serien. Den gule kremen er egentlig nytteløs spør du meg, siden den ikke hjelper for noe annet enn at den gir litt fukt, (ikke gir den solbeskyttelse, ikke virker den mot rynker, kviser/uren hud/store porer, ikke mot fet hud, ikke mot tørr hud osv) sånn at man må bruke "spesialprodukter" mot disse tingene over den igjen. Er fortsatt glad i Clinique, men ikke tre-trinns serien. Du kan jo forsøke den skin-testen som ligger på nettsiden der: "personal consultation". Den foreslår faktisk en annen serie enn tre-trinns til meg og min hudtype. Endret 8. oktober 2007 av Drua
Gjest lillebøll Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Liker veldig godt fuktighetskremen. Noe av de helt sjeldne som huden min tåler og som faktisk virker.
Merneith Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 Liker veldig godt fuktighetskremen. Noe av de helt sjeldne som huden min tåler og som faktisk virker. Samme her faktisk. Har prøvd alt fra Dermalogica, Shiseido, Lancome og diverse apotekserier ++. Hvorfor vet jeg ikke, fordi jeg er i grunnen kjempefornøyd med DDML... Så nå skal jeg holde meg til den. (Personlig så liker jeg at den ikke har solbeskyttelse. En fuktighetskrem med faktor 15 gir absolutt ikke samme beskyttelsen som solkrem med faktor 15. Om sommeren så bruker jeg solkrem og om vinteren så trenger jeg ikke faktor)
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er helt Clinique frelst! Jeg bruker vaskegele sammen med vann, så rense lotion (mild ja) og så favoritten kremen "moisture surge extra". Jeg kan ikke engang få sagt hvor bra den kremen er. Perfekt mot fet t-sone. Og der hvor jeg har tørr hud, smører jeg bare på ekstra krem. Blir aldri fet huden. Nå har jeg også bestilt en dyprensende maske og en fuktighetsmaske fra Clinique!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå