Gå til innhold

fyllesjukesex

Gjest Gjest_nysgjerrig_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_nysgjerrig_*
Skrevet

Dagen etter mange alkohylere blir jeg altså så ubeskrivelig kåt!! Har lyst på mannen min konstant, noe han synes er heeeelt i orden..

Perfekte dagen derpå må være å ligge i senga, døse av litt, våkne, ha sex, sove litt, mere sex osv..

Flere som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Trodde det var menn som hadde det sånn? :ler:

Gjest kvinne26
Skrevet

Jeg og min kjære skal begge på fest til helga, og jeg gleder meg både til fyllesex og fyllesjukesex neste morgen :)

Skrevet

Kanskje jeg har et ekstra mannlig gen.... MEN jeg blir aldri kvalm, svimmel og hodepine da..

Kanskje derfor mannen min oppfordrer til venninekvelder med masse rødvin da, he-he

Skrevet

Å ja! Sex dagen derpå er fantastisk! Blir alltid veldig kåt dagen derpå..

Skrevet

Jeg blir også mer kåt dagen derpå...og syns sexen er bedre også..

Gjest *nurket*
Skrevet
Å ja! Sex dagen derpå er fantastisk! Blir alltid veldig kåt dagen derpå..

Signerer!!!! :jepp:

Skrevet

Den vannvittige kåtheten som langsomt siger på utover dagen etter ei fyllekule, er velkjent. Den, og den voldsomme hungeren etter junk-food.

Det går i ett med hamburgere/pommes fritt og masse puling/onanering.

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe spesislt digg. Men så blir jeg ikke fyllesyk heller, da.

Skrevet
Jeg synes ikke det er noe spesislt digg. Men så blir jeg ikke fyllesyk heller, da.

Da drikker du deg heller ikke full nok til å få herlige dagen-derpå-kåtheten. Man blir ikke ekstra kåt dagen etter av f eks en pils og et par glass vin.

Gjest milkyway
Skrevet

Jepp, også forsvinner fyllesjuka mi også av det :-D

Skrevet
Da drikker du deg heller ikke full nok til å få herlige dagen-derpå-kåtheten. Man blir ikke ekstra kåt dagen etter av f eks en pils og et par glass vin.

Det vet du ikke noe om. :) Jeg har drukket mang en mann under bordet! :P

Skrevet

Jepp:)

Fyllesex er DIGG!!!

Blir alltid ekstra kåt dagen derpå, og har gjerne sex hele dagen:)

Gjest Fyllesjukjente
Skrevet
Den vannvittige kåtheten som langsomt siger på utover dagen etter ei fyllekule, er velkjent. Den, og den voldsomme hungeren etter junk-food.

Det går i ett med hamburgere/pommes fritt og masse puling/onanering.

jaaaa, ENIG! :jepp:

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg er enig, sex dagen derpå er veldig spesielt og ekstra bra. Det er noe desperat og intenst over det.

Jeg har hørt 2 forskjellige teorier om hvorfor det er slik:

1. Alkohol utvider blodårene, blodet flommer lettere dagen derpå

2. kroppen er forgiftet, tror den skal dø, og må parre seg før det er for sent

Skrevet

Har aldri prøvd, og nå føler jeg meg litt utenfor, ass!!!!

Jeg blir alltid så innmari sjuk dagen derpå, og det eneste jeg vil er å være i fred og soooove!

Skrevet
Har aldri prøvd, og nå føler jeg meg litt utenfor, ass!!!!

Jeg blir alltid så innmari sjuk dagen derpå, og det eneste jeg vil er å være i fred og soooove!

Jo, skjønner det fram til i 1-2 tida, men deretter må da kåtheten ta overhånd også i din kropp? Når evt kvalme og hodepine langsomt forsvinner? Jeg er heller ikke kåt kl 9 om mårran dagen derpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...