Gjest Gjest_Belinda_* Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Det er jo det som mangler med KG. Vi må få han tilbake Leser ikke så mange av tulletrådene som før. C.Pikken.... han mener jeg hadde intelligent humor med masse ironi! Ja.Han husker jeg Han vil vi ha tilbake Kan noen ROPE på han så han kan komme tilbake til oss igjen. Kom tilbake til OSS på KG vår egen KG GUD Du hører hjemme her hos oss du Endret 11. oktober 2007 av Nigo-san
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Snakk for deg selv... En del av disse bråkte veldig en stund og dominerte fullstendig. I tillegg var de spydige og nektet å innordne seg reglene. Så bare stakk da arrogant av til Asylet og andre upopulære steder. At de liksom skal komme tilbake med halen mellom bena og liksom være sjefer igjen er lite velkomment. Splitt og hers og "se hvor kule vi er" blir for dumt for alle de fantastiske og intelligente brukerne som er her pr i dag.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Eh - han har da vært her hele tiden. Savner du han så grusomt, så kan du vel registrere deg i det forumet han har opprettet selv? Jeg synes det er deilig når han er mer nedtonet. Det er slutt på evinnelige paroditråder og det er slutt på debatter hvor han latterliggjør andre når han kommer til kort.
Gjest *Mim* Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg ser gjerne Trøffelhelten her igjen. Men det er nok sunt for selvbildet hans å se at vi klarer oss bra uten.
mysan Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Han er en veldig oppegående og omsorgsfull person. Ja, han kan være litt sjølgod, og skrekkelig irriterende til tider, men han er et godt menneske. Jeg har fått anledning til å bli bedre kjent med ham som person etter at han forsvant herfra og startet eget forum, og jeg kan bare si at selv om jeg fyker i synet på ham i hytt og pine, så må jeg bare ta av meg hatten for ham. Endret 11. oktober 2007 av Nigo-san
Gjest Silmarill Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Ingen grunn til å bekymre seg. Han er en veldig oppegående og omsorgsfull person. Ja, han kan være litt sjølgod, og skrekkelig irriterende til tider, men han er et godt menneske. Enig! Han er samfunnsorientert og morsom - jeg vil også at han skal komme tilbake
Gjest Gjest_Belinda_* Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Snakk for deg selv... En del av disse bråkte veldig en stund og dominerte fullstendig. I tillegg var de spydige og nektet å innordne seg reglene. Så bare stakk da arrogant av til Asylet og andre upopulære steder. At de liksom skal komme tilbake med halen mellom bena og liksom være sjefer igjen er lite velkomment. Splitt og hers og "se hvor kule vi er" blir for dumt for alle de fantastiske og intelligente brukerne som er her pr i dag. Du er bare misunnelig din bråkebøtte :kaffe: Kom til oss Du lager liv her. Vi trenger deg :gråte: Endret 11. oktober 2007 av Nigo-san
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Håper han kommer tilbake som bruker eller gjesteskribent
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Du lager liv her. Vi trenger deg :gråte: Han laget liv ved å rakke ned på andre. Endret 9. oktober 2007 av Nigo-san
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Han laget liv ved å rakke ned på andre. Enig. Jeg håper han og andre bråkmakere holder seg unna. Endret 9. oktober 2007 av Nigo-san
Rosalie Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er så heldig å ha kontakt med han igjennom et annet forum, og han har mer enn nok annet å henge fingrene i om han ikke i tillegg skulle erte gjester her inne. Men hvem vet - plutselig er an tilbake!
Gjest Gjest_Belinda_* Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 Eh - han har da vært her hele tiden. Savner du han så grusomt, så kan du vel registrere deg i det forumet han har opprettet selv? Jeg vet da vel at han er her inne på FAKTA MORGANA. http://konkurrenten.diskusjonsforum.no/ Tror de fleste vet det av dem som vet hvem han er. Jeg bare ønsker han inn hit til KG! Er du et :forumtroll:???
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Han laget liv ved å rakke ned på andre. Det gjorde han ikke. Han var veldig rettferdig skal jeg si deg. Å ta igjen er ikke det samme som å rakke ned. Han var saklig og morsom. Han var også veldig populær hos damene her inne Hvorfor tror jeg at du som skriver negativt om han er en gutt Sjalu kanskje? Endret 9. oktober 2007 av Nigo-san
Gjest Loni Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Han laget liv ved å rakke ned på andre. Helt enig! Han ble en slags småkonge her inne med et hoff av beundrerinner som slang fra seg utrolig mye spydigheter. Og det er da helt meningsløst å fortelle om hvor snill og omsorgsfull han er i virkeligheten. Skal man tenke det, hver gang noen oppfører seg dårlig her inne, at h*n er sikkert snill så jeg bare overser det? Endret 9. oktober 2007 av Nigo-san
Gjest Gjest_Matilde_* Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Helt enig! Han ble en slags småkonge her inne med et hoff av beundrerinner som slang fra seg utrolig mye spydigheter. Og det er da helt meningsløst å fortelle om hvor snill og omsorgsfull han er i virkeligheten. Skal man tenke det, hver gang noen oppfører seg dårlig her inne, at h*n er sikkert snill så jeg bare overser det? Hva er det du selv gjør nå da? Rakker ned på en bruker som ikke engang er her inne å kan forsvare seg Hvem bruker er det snakk om egentlig Endret 9. oktober 2007 av Nigo-san
Nigo-san Skrevet 9. oktober 2007 #17 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Tråden er ryddet. - Nigo (mod) Ryddet 2. gang 11/10. Endret 12. oktober 2007 av Nigo-san
Gjest Kabel Skrevet 10. oktober 2007 #18 Skrevet 10. oktober 2007 Snakk for deg selv... En del av disse bråkte veldig en stund og dominerte fullstendig. I tillegg var de spydige og nektet å innordne seg reglene. Så bare stakk da arrogant av til Asylet og andre upopulære steder. Asylet har forøvrig flyttet til ny server og blitt enda mer upopulært.. Nå er det bare spydige småkonger og arrogante prinsesser som ikke inordner seg etter noenting i samfunnet. Vi mangler bare askeladden og de syv dvergene. adressen er forøvrig www.asylet.net velkommen
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #19 Skrevet 10. oktober 2007 Asylet har forøvrig flyttet til ny server og blitt enda mer upopulært.. Nå er det bare spydige småkonger og arrogante prinsesser som ikke inordner seg etter noenting i samfunnet. Vi mangler bare askeladden og de syv dvergene. adressen er forøvrig www.asylet.net velkommen :ler: Særeste egenreklamen jeg har sett til nå
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #20 Skrevet 10. oktober 2007 En del av disse bråkte veldig en stund og dominerte fullstendig. I tillegg var de spydige og nektet å innordne seg reglene. Så bare stakk da arrogant av til Asylet og andre upopulære steder. Da er det jo ikke så rart at Asylet ble stedet! Dette er Asylet: Om asylet Velkommen til asylet! Et fristed i forumverdenen for forumister som har mistet sitt faste forum, forfulgt for sine meninger eller andre som har behov for en frihetens meningsoase i meningsløshetens hav. Her er det høyt under taket, langvarig konflikter fraværende og stemningen upåklagelig. Finn deg et nick og slå deg ned i en ledig Chesterfield! Velkommen!
Anbefalte innlegg