Gjest Baremeg=) Skrevet 8. oktober 2007 #1 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har nettopp vært på ferie i Tyrkia og møtte en der. Vi byttet mobilnummer. Men jeg glemte å sette på +47 for på mitt nummer. Han kan jo da ikke nå meg(?) Men jeg har prøvd å sende melding til han, med retningsnummer. Skrev altså +90 252 (som jeg fant ut at var nummeret ned dit.) Men likevel får jeg leveringsrapport hvor det står feilet. Han kan jo ikke ha fått de da? Har også prøvd å ringe, men hørte bare en summelyd og så ble samtale avsluttet. Noen som vet hva jeg gjør feil? Vil så gjerne få kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 8. oktober 2007 #2 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kanskje han har gitt deg feil nummer også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kanskje han har gitt deg feil nummer også da... Ja, det er mulig. Er et ganske langt nummer, så kanskje det er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #4 Del Skrevet 9. oktober 2007 Prøvd 0090 foran nummeret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #5 Del Skrevet 12. oktober 2007 Prøvd 0090 foran nummeret? Prøvde det nå. Og det gikk=D Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 12. oktober 2007 #6 Del Skrevet 12. oktober 2007 Han har nok uansett klart for seg landkodene i norden, så han hadde nok tatt kontakt. Hvor var du på ferie, forresten? Jeg trives godt i Tyrkia, har vært der mange ganger, og kjenner flere steder godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå