Gjest NastyNice Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Skal på en kjempefest i Gøteborg der tema er Brats. Da skal man være overklasse jenter og -gutter. Synes det er enklere for guttene, bare å fixe håret i bakoversleik og gå kledd i skjorte, jakke og pensko osv... Men har dere idèer der jeg som jente kan bli forvandlet til typisk overklasse jente? Hadde det vært en idè å kjøpt en fake merke-veske og kjørt med store smykker osv? (er egentlig imot fake-merke fenomenet, men...) Noe annet bør tenke på når det gjelder antrekket? På forhånd takk for svar! :rødme:
Catzy Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Høyt og rufsete hår! Hankøstil, litt sånn maritimt fritidsopplegg, som passer til å cruise rundt i yachten sin. Gjør et bildesøk på de svenske prinsessene, så burde du nok klare å finne en del ting som kan inspirere deg.
Snasen Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 for guds skyld. ikke gå hvis du skal gå med fake. skal du seriøst på en sånn fest?
Gjest NastyNice Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 for guds skyld. ikke gå hvis du skal gå med fake. skal du seriøst på en sånn fest? I know, hater fake... Har ett par vesker jeg kan bruke md overklassefaktor fra før, tror jeg satser på en av de. Og seff skal jeg på en "sånn" fest. Hva er galt med tema fest? bare gøy det
Snasen Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 I know, hater fake... Har ett par vesker jeg kan bruke md overklassefaktor fra før, tror jeg satser på en av de. Og seff skal jeg på en "sånn" fest. Hva er galt med tema fest? bare gøy det åh. trodde det VAR en brats fest. det finnes jo brats. vel ja. finn noe "ekte fake" kanskje.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Hvorfor ikke ha på seg "den lille sorte", hvis du har det? Perler er jo litt snobbete og kan kjøpes billig fake. Bare det jeg tenkte umiddelbart. Synes også det var et litt vrient tema. Håret kan du sette opp ved hjelp av noen venninner eller noe sånt? Eller hvis du har langt rett hår til vanlig lage krøller/bølger i det.
Salial Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Sjekk ut bilder på www.stureplan.se for inspirasjon. for øvrig er dette en særdeles kjip stil etter min menig. Jeg KLARER ikke snobbete menn med sleik og denne stilen. Jeg er vel fordomsfull, men....
Gjest Deception Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Hvorfor ikke ha på seg "den lille sorte", hvis du har det? Perler er jo litt snobbete og kan kjøpes billig fake. Bare det jeg tenkte umiddelbart. Synes også det var et litt vrient tema. Håret kan du sette opp ved hjelp av noen venninner eller noe sånt? Eller hvis du har langt rett hår til vanlig lage krøller/bølger i det. Brat betyr vel egentlig noe sånt som "bortskjemt drittunge", og da ville vel en sånn klassisk stil ikke helt være det rette. Ellers synes jeg Catzy har noen konstruktive forslag her. Å sjekke Stureplan er heller ikke så dumt, der ferdes det mange av "rett" type, men pass på å overdrive tilstrekkelig, siden det tross alt er snakk om en temafest.
Tristessa Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 Og masse, masse selvbruningskrem eller solpudder! Store perleøredobber, pulesveis og babydolltopp med push-up. MASSE push-up. Satin og bling-bling, lyse (og kanskje litt hullete) jeans. Stureplan dot se er beste inspirasjonskilden. Mye kan fikses med rett sminke og hår!
gladidag Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 Ta en telefon til Pia Haraldsen og be om noen tips.... Enig med du Salial, den stilen er fæl...disse gutta med sleik og rosa skjorter( er vel kanskje ut igjen det?) ser så tåpelige ut. GÅ OG KLIPP DERE OG VASK HÅRET! Men lykke til på fest..blir sikkert moro...håper dere får masse champagne da
Gjest NastyNice Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Takk for alle tips jenter! Skal sjekke ut alt, og passe på å over drive det max. Heldigvis er det et lokale vi skal være i hele kvelden/ natta, så jeg slipper å løpe rundt på by'n sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå