Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Coop Norge Er det noen ulemper her?

Tenker dette kan bli utnyttet noe veldig? Studenter, folk på sosialen, folk som vil spare osv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Med de betingelsene vil dette gå en uøkonomisk vei for Coop.....

Om jeg prøver en ny rett jeg aldri har spist før av eks. frossenmat til kun opvarming i microen!

Skal jeg da gå til butikken å si: "Dette ble jeg dårlig av" etter at jeg hadde spist opp alt, "få pengene tilbake"

Selv om det ikke var tilfelle så skal jeg da få tilbake pengene for denne retten?

Det kan ikke være så enkelt som dette!!!!?

Endret av Silmarill
Skrevet

Neste gang jeg handler for en 1000 lapp skal jeg ta kvitteringen å gå tilbake å si at

ingen ting av varene smakte da jeg er forkjølet.

Skal like å se den butikksjefen som betaler ut disse pengene kontant.

Skrevet

Silmarill: jo se sier det er spå enkelt. Men kommer DU til å gjøre det..? (Jeg tror få tør)

For øvrig har de sagt at de skal bruke skjønn ved store beløp.

Skrevet (endret)

Tror de satser på at late mennesker som meg ikke skal gidde dette :)

Jeg kjøper veldig sjeldent grønnsaker på Mega, men jeg har kjøpt mer enn min del av dårlig løk der. En vakker dag så tar jeg kanskje en halv, råtten løk tilbake. Kanskje...

Edit; da må jeg begynne å ta vare på kvitteringer. Særdeles lite sannsynlig m.a.o..

Endret av Merneith
Skrevet

Kiwi har jo hatt noe lignene i årevis. "Ikke fornøyd med frukt og grønt - dobbel pris tilbake."

Skrevet
Med de betingelsene vil dette gå en uøkonomisk vei for Coop.....

Om jeg prøver en ny rett jeg aldri har spist før av eks. frossenmat til kun opvarming i microen!

Skal jeg da gå til butikken å si: "Dette ble jeg dårlig av" etter at jeg hadde spist opp alt, "få pengene tilbake"

Selv om det ikke var tilfelle så skal jeg da få tilbake pengene for denne retten?

Det kan ikke være så enkelt som dette!!!!?

Jo, tror det er så enkelt. Men jeg tror også på at majoriteten helst unngår slike situasjoner som akkurat det. Dette tror jeg de spiller bevisst på, at flertallet eller særlig mange vil benytte seg av noe sånt som dette. Og går det lang tid vil vel de fleste ha glemt den garantien allikevel.

Tror ikke en skal misforstå og tro at de gjør det for å være snill mot alle de søte små nordmennene som handler hos de.

Dessuten er coop altfor dyrt i utgangspunktet. De har fersvaredisk og det er vel som er positivt med coop.

Skrevet
Neste gang jeg handler for en 1000 lapp skal jeg ta kvitteringen å gå tilbake å si at

ingen ting av varene smakte da jeg er forkjølet.

Skal like å se den butikksjefen som betaler ut disse pengene kontant.

I dette tilfellet blir du nok henvist til butikksjefen og du får neppe pengene tilbake. Ved åpenbart misbruk vil du ikke få ny vare eller pengene tilbake.

Skrevet

Mesteparten vil nok ikke bruke det. Men seff vil noen utnytte det, man skal jo ikke trenge begrunne det og ikke en gang levere kvitteringen i samme butikk.

Hvem vil så bruke dette tilbudet:

Studenter - mange har jo dårlig råd

Sosialen

Folk som er kipe rett å slett

Folk som er utspekulerte

Skrevet
Mesteparten vil nok ikke bruke det. Men seff vil noen utnytte det, man skal jo ikke trenge begrunne det og ikke en gang levere kvitteringen i samme butikk.

Hvem vil så bruke dette tilbudet:

Studenter - mange har jo dårlig råd

Sosialen

Folk som er kipe rett å slett

Folk som er utspekulerte

og folk som har rett... ;)

Skrevet
Tror de satser på at late mennesker som meg ikke skal gidde dette :)

Jeg kjøper veldig sjeldent grønnsaker på Mega, men jeg har kjøpt mer enn min del av dårlig løk der. En vakker dag så tar jeg kanskje en halv, råtten løk tilbake. Kanskje...

Edit; da må jeg begynne å ta vare på kvitteringer. Særdeles lite sannsynlig m.a.o..

Ja, det var dette med å gidde, da. Råtne grønnsaker har jeg nok handlet både her og der. Men ta med tilbake? Kvittering? Neh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...