mysan Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hei, fikk et spørsmål fra en venninne angående overvintring av vindrueplante. Noen som vet??
Oliven Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Vil tro det er som mange andre sorter planter at det kommer litt ann på hvilken type det er og hvor i landet den står. Vet at enkelte typer overvintrer ute her på østlandet ihvertfall.
mysan Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 De bor her på østlandet og jeg fikk vite at planten står i krukke, og ikke i bakken. Kanskje hun burde ta den inn? Flere tips?
Mistyen Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Mine drueplanter har overvintret både ute i jord og i drivhus. I potte ville jeg dekket den til med bar og latt den stå lunt, ikke vannet gjennom kuldeperioden. Har hun en garasje hun kan sette den i feks?
mysan Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Tusen takk, jeg har videresendt svaret ditt til henne =) Nå lurer hun også på om den skal klippes...og evt når...? Endret 16. oktober 2007 av mysan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå