Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er ute etter en rouge for å friske opp ansiktet nå på høsten og vinteren. Syns ikke solpudder ser like fresht ut på vinterhud! Hvilke farger passer på denne årstiden?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chanel sin Reflex. Passer bra om du er mørkhåret ellers og. Bruker den selv, ser ut som en isdronning. ;D

Skrevet

Det var akkurat det jeg hadde tenkt til å skrive:) Er blek hele året og elsker Reflex:D

Skrevet

Bør kanskje ta en kikk på den...

Ellers, lys ferskenfarget rouge gir en fin glød i kinnene. IKKE rosa, men FRESKEN

Skrevet

Takk for tips! Skal sjekke ut reflex:) Men angående fersken, -jeg tenker at nettopp det er en farge som gjør seg bedre når man har litt gylden hud, ikke vinterblek...?? At kanskje rosa er bedre?

Skrevet

Hm.. Finner ikke noen chanel reflex på strawberrynet. Finnes den enda tro? Kan jo alltids sjekke et vanlig parfymeri..:)

Gjest Deception
Skrevet

Igjen må jeg reklamere litt for min favoritt, som jeg synes er nydelig også til et blekt ansikt. Det er snakk om fargen Seashell fra Make Up Store, som er i en nydelig, dempet rosafarge uten skimmer. :)

Skrevet
Takk for tips! Skal sjekke ut reflex:) Men angående fersken, -jeg tenker at nettopp det er en farge som gjør seg bedre når man har litt gylden hud, ikke vinterblek...?? At kanskje rosa er bedre?

Enig. Jeg har blek hud og passer IKKE i fersken eller korallfarger, det blir altfor orange siden jeg er så blek!! Jeg passer mye bedre i en dus rosafarge....

Skrevet

Hva med Les Meteorites Powder fra Guerlain?

Har dette selv og synes det er helt nydelig.

Skrevet

Jeg er lys og bruker fersken/rosa-farget rouge fra Clinique! Er strålende fornøyd! Synes fersken er pent så lenge det heller mer mot rosa enn oransje.

Skrevet

Jeg liker en rouge fra Body Shop som jeg kjøpte i vår - tror den heter Solar duo blush eller noe slikt. Den var i to varianter, en fersken og en rosa, som jeg har. Ytterst i skrinet er den helt lys lys rosa, og i midten er den ganske knall rosa, ser litt voldsomt ut. Men den er veldig fin på. Litt skimmer i den.

(synes egentlig alle rougene jeg har vært fornøyd med, har sett avskrekkende røde/rosa ut i skrinet, men fine på huden. Jeg har lys hud, blågrønne øyne og nesten svart hår, liker kalde farger)

Skrevet

Ikke ferskentoner på lys hud, da får du et gulskjær. Vinterblek hud skal ha rosatonet rouge.

Jeg bruker Shyness Player Blush English Rose fra Tigi, billig på Lookfantastic.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...