FrizzleSizzle Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, hvem hører på radio her? Hørte masse før i tida, men nå blir det aldri noe av. Noen bra programmer å anbefale?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg hører masse på radio. Det går mest i P3 selv om ikke alle programmene er like artige. Jeg liker godt Osenbanden, det går mellom 16 - 18, mandag til torsdag.
Lilith Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Jepp, hører en del på radio, egentlig. Går stort sett i P2.
Gjest Mirina Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Hører bare på radio i bilen. Blir aldri så jeg setter på den når jeg er hjemme.
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg hører vanligvis mye på radio, spesielt om morgenen, om ettermiddagen når jeg lager middag, og noen ganger seint på kvelden. Jeg får ikke inn Alltid Nyheter her jeg bor nå, så da blir det mindre. Av programmer, så liker jeg spesielt å høre på Pop-quiz, Pils, Hallo i Uken, Ukeslutt og Her og Nå. Men er ikke alltid hjemme når det går, så hører ikke på alt dette hver uke. Hvis jeg bare vil høre på musikk, og ikke vil sette på noe eget, setter jeg på P3.
Elbereth Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Hører på radio når jeg kjører bil. Det blir mye lokalradioen som spiller musikk hele døgnet eller kanal 24. Der det ikke er god dekning blir det nrk p1. (Har prøvd å høre lydbok i bilen, men jeg lar tankene vandre når jeg kjører bil, så det funker dårlig )
Bokormen Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg våkner til P1, men setter på Petre på badet mens jeg steller meg, og hører på mens jeg går til toget til jobb. På jobb står P1 på, som har mye OK hele dagen og som er litt mindre risikabelt å høre på, med tanke på barn og eldre som er innom... hehe Så hører jeg på P1 igjen før jeg sovner
lillesky Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 I bilen, på P3. Liker Mina, Kompani Knudsen, Drillpikene, Ken eller Torkil (Else er kjempekul!), P3 Morgen. Artige programmer som det er lett å komme inn i og bra musikk (typisk P3-profil).
Gjest Silkeape Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Hører en del på radio, men det varierer veldig hvor mye. Er glad i Dagsnytt 18, Radioselskapet og Radiofront på P2.
Gjest Lykkeliky Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Hører på når jeg rydder kjøkkenet og kjører bil. Stort sett Kanal 24, spesiellt Kommisjonen med Antonsen og Golden, det er så UTROLIG morsomt
Jet Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg hører på P4 hver dag. Radiofrokosten og Mikael Direkte.
Kayli Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 P4 står som regel og surrer i bakgrunnen når jeg er hjemme, særlig når jeg gjør husarbeide. Så hender det at vi hører Barnetimen på P1 mens ungene spiser kveldsmat.
Gjest *smak* Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg hører også på P4. Innimellom hører jeg på Norgesglasset på P1.
Drua Skrevet 8. oktober 2007 #14 Skrevet 8. oktober 2007 Hører ganske sjelden på radio, men hvis jeg først gjør det så er det bare P3 det går i.
Gjest *Mim* Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er veldig glad i radio! Om morgenen hører jeg på P4-frokosten, men vurderer å slutte hvis hun fjase-Lise blir fast. Ellers hører jeg på P1 og P2, sjelden P3 eller Kanal 24 (som jeg ble utrolig skuffet over etter en lovende start). Av programmer liker jeg Hallo i uken, Radioteateret, Filmpolitiet, Radioselskapet, Radiodokumentaren, litteraturprogrammet i P2, Språkteigen, Humor-ekstra, Kunstreisen, Norgesglasset og Sånn er livet.
FrizzleSizzle Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 9. oktober 2007 Her var det tips om mange bra programmer... radioen må tas frem igjen!
Gjest s.n Skrevet 9. oktober 2007 #18 Skrevet 9. oktober 2007 Vi hører mye på radio. Samboeren min har full kontroll over programmer, frekvenser, programledere osv --- jeg er 'bare' passiv lytter. Hører hvertfall på Pop-quiz og barnetimen. Om sommeren er reiseradioen fast post. Ellers 20 spørsmål +++ Radioen er IKKE død!
Abraxas Skrevet 10. oktober 2007 #19 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) ..... Endret 21. juni 2009 av Abraxas
Matty Skrevet 10. oktober 2007 #20 Skrevet 10. oktober 2007 Glad i radio ja. Naa bor jeg i utlandet og det blir mindre enn det vanligvis var. Ble en del P3 og P4 som bakgrunn. Ellers er Verden paa lordag, Ukeslutt, Hallo i Uken, nyhetsmorgen og dagsnytt 18 paa P2 var programmer jeg brukte aa faa med meg. Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå