Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg behøver å oppdatere min internett explorer fra 6.0 til 7.0 da facebook ikke lenger funker med den versjonen jeg har nå.

Har noen lyst til å forklare meg(tenk deg at jeg er et barn. Eller en gammel dame. Poenget er at du kanskje må ta teskje i bruk) hvordan jeg gjør dette? Tror nemlig jeg prøvde for en stund siden uten at noe egentlig skjedde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har du en link du kan følge.

http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=no

Klikk på fortsett, du får opp nytt vindu, du kan rett og slett klikke på last ned,du får opp et vindu der du blir bedt om kjør eller Lagre.

Velger du kjør, så gjør jobben seg selv, velger du lagre, må du starte installasjonen selv.

Det enkleste for deg er vel å velge kjør. Når nedlasningen er fullført, så installerer det seg selv.

Skrevet

Får denne meldinga: "Denne installasjonen støtter ikke operativsystemets gjeldende oppdateringspakkeversjon(Service Pack)."

Hvorfor? Er kjempetakknemlig for hjelp..

Skrevet
Får denne meldinga: "Denne installasjonen støtter ikke operativsystemets gjeldende oppdateringspakkeversjon(Service Pack)."

Hvorfor? Er kjempetakknemlig for hjelp..

Kanskje du har servicepack 1 :klø:

Skrevet

Mmmm.. Og da kan man ikke oppdatere til 7.0?

Skrevet

Har du vært innom Windows Update ?

Tror du skal finne service pack 2 der.Gå inn på egendefinerte oppdateringer og last den ned.

Skrevet

Jeg synes det er litt rart at det hele tiden kommer opp at jeg ikke har service pack 2, for når jeg går til 'hjelp' og 'om internet explorer', står det: 'versjon 6.0.2800.1106.xpsp2(+noen flere tall)'

Og betyr ikke xpsp2 xp servicepakke 2???

Skrevet

:klø: Ut fra det jeg ser, så minner det mistenkelig på at en formatering av harddisken er nært forestående.

For det er noe merkelig her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...