Gjest jente23 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 noen som har bestilt fra bravissimo.com? ble det isåfall dyrt med frakt, og moms, og toll? er så vanskelig å finne undertøy i store str i norge, men så svindyrt å bestille... blir veldig glad for svar
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Du sparer ikke mye på å bestille derfra hvertfall, iforhold til å handle på Lalina(oslo) f.eks. Du legger på 25% moms, pluss ca 90,- i tollehandling. Da jeg kjøpte 2 BHer fra Bravissimo samtidig sparte jeg tilsammen 100,- i forhold til å kjøpe de på Lalina. Men da bør du vite akkurat hvilken BH og i hvilken str du skal ha. Da jeg måtte bytte over nett så måtte jeg betale moms og tollbehandling på nytt for hver gang, i tillegg til porto... Kan love deg at det ikke ble rimeligere enn Lalina... Hvilken str er du egentlig ute etter? Noe spesielt merke?
Gjest jente23 Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 jeg bruker str 70 e. har kjøpt endel på la senza, men det er så mange bh`er jeg vil ha som stopper på dd... var på jakt etter en tynn, sort, blonde-bh uten vattering, men med spiler. så de hadde noen på bravissimo, men tror det blir ganske dyrt, gitt. i utgangspunktet er de jo billige... så ikke etter et spesielt merke, nei. hvor er lalina, da? og hvordan type bh`er har de? vil gjerne at den skal være litt sensuell. ikke en helt vanlig plain
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Se her: http://www.lalina.no/ Lindex kan ha en del Bher i str din, som kan passe det du er ute etter. Ellers ville jeg prøvd å finne på Change (ligger en på oslo city). Jo smalere du er rundt ribbena og jo større pupper du har, jo vanskligere er det å finne BHer..
Donpedro Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Om man noen gang skal til UK/London, så huske at Bravissimo har flere butikker!!!
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Om man noen gang skal til UK/London, så huske at Bravissimo har flere butikker!!! ..med verdens beste service!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå