Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jente23
Skrevet

noen som har bestilt fra bravissimo.com? ble det isåfall dyrt med frakt, og moms, og toll? er så vanskelig å finne undertøy i store str i norge, men så svindyrt å bestille...

blir veldig glad for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sparer ikke mye på å bestille derfra hvertfall, iforhold til å handle på Lalina(oslo) f.eks.

Du legger på 25% moms, pluss ca 90,- i tollehandling.

Da jeg kjøpte 2 BHer fra Bravissimo samtidig sparte jeg tilsammen 100,- i forhold til å kjøpe de på Lalina.

Men da bør du vite akkurat hvilken BH og i hvilken str du skal ha. Da jeg måtte bytte over nett så måtte jeg betale moms og tollbehandling på nytt for hver gang, i tillegg til porto... Kan love deg at det ikke ble rimeligere enn Lalina...

Hvilken str er du egentlig ute etter? Noe spesielt merke?

Gjest jente23
Skrevet

jeg bruker str 70 e. har kjøpt endel på la senza, men det er så mange bh`er jeg vil ha som stopper på dd...

var på jakt etter en tynn, sort, blonde-bh uten vattering, men med spiler. så de hadde noen på bravissimo, men tror det blir ganske dyrt, gitt. i utgangspunktet er de jo billige...

så ikke etter et spesielt merke, nei.

hvor er lalina, da? og hvordan type bh`er har de? vil gjerne at den skal være litt sensuell. ikke en helt vanlig plain :)

Skrevet

Se her: http://www.lalina.no/

Lindex kan ha en del Bher i str din, som kan passe det du er ute etter.

Ellers ville jeg prøvd å finne på Change (ligger en på oslo city).

Jo smalere du er rundt ribbena og jo større pupper du har, jo vanskligere er det å finne BHer..

Skrevet

Om man noen gang skal til UK/London, så huske at Bravissimo har flere butikker!!!

Skrevet
Om man noen gang skal til UK/London, så huske at Bravissimo har flere butikker!!!

..med verdens beste service!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...