X-up Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Holder på å bestille noen varer fra strawberrynet, men er usikker på hva jeg skal velge som shipping method. jeg får ikke henta pakken selv, hvilken skal jeg krysse av på da? Registered post eller non registered post? Noen av dem som krever signatur av kun meg? eller har ikke dette noe å si? Trenger hjelp fort....
Parfumfreek Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Da må du velge non registered post! Den registrerte krever underskrift + oppmøte med legitimasjon
snooops Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Har aldri trengt å vise legitimasjon uansett hvilken fraktmetode jeg har valgt. Ikke har det vært noe problem å få andre til å hente pakka for meg heller.
Parfumfreek Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Har aldri trengt å vise legitimasjon uansett hvilken fraktmetode jeg har valgt. Ikke har det vært noe problem å få andre til å hente pakka for meg heller. Det har iallefall jeg måttet gjøre - mulig jeg ser skummel ut Man skal legitimere seg og signere før utlevering hvis sendingen er rekommandert. Mulig de kjenner deg på postkontoret?
X-up Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for svar! Valgte non registered post. sendte en mail til dem og spurte for sikkerhets skyld. Får håpe dette går greit ihvertfall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå