Gjest Riril Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg kjøpte en pose grillet kyllinglår på tilbud her. Noen som har tips om hva jeg kan lage av de?
Gjest Riril Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Ingen som har ideer og tips? Heiv pakka i fryseren jeg. Aner fortsatt ikke hva jeg skal gjøre med den.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Denne er veldig god: http://www.kylling.no/Recipe.aspx?artid=12...id=&mnu3id= Ellers er det jo mange andre oppskrifter på kylling.no
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Bruker forresten cashewnøtter istedenfor peanøtter, det er mye bedre!
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Ingen som har ideer og tips? Heiv pakka i fryseren jeg. Aner fortsatt ikke hva jeg skal gjøre med den. Det er best å spise nygrillet kylling fersk. Du kan jo alltids fjerne kyllingskinnet (eller spise det om du liker slikt), skjære kjøttet i biter, krydre og lage en kyllingsalat med pasta, salat, tomater, slangagurk, oliven, osv. Tilbehør kan være baguette med smør. Det hørtes ut som om du var mest ute etter de noe enkle og kjappe løsningene...
Gjest Riril Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Trenger ikke å være kjappe løsninger. Jeg har bare lest litt her om kyllinglår og så tok jeg med en pakke fordi den var på tilbud. Fikk ikke helt med meg at de var grillet. Jeg foretrekker også nygrillet kylling. Takk til gjest som la ut lenka til oppskrift. Den høres god ut. Den skal jeg prøve. Må visst bli litt mer bevisst når jeg handler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå