Nephilia Skrevet 4. april 2002 #1 Del Skrevet 4. april 2002 Min kjære kommende svigermor er flink til å synes og mene ting som vi "må" ha i bryllupet... Og nå sier hun at det er vanlig at brudgom og hans forlover går i like klær... For det ble så flott!! Har fått det for meg at det er meningen at brudeparet skal skille seg ut denne dagen, men dersom forloveren skal ha på seg de samme klærne, så blir det jo ikke slik... Ser for meg de gamle tantene sitter og diskuterer over en cognac hvem av de to som er brudgom... (Det er min kjæres bror som skal være forlover) Er det bare jeg som er helt på jordet?? Har virkelig svigermor in spe rett??? _________________ Nephilia Den store dagen er 22. juni 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: Nephilia den 2002-04-04 02:31 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 4. april 2002 #2 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg er redd din svigermor har rett i at det ofte er vanlig at Brudgom og forlover stiller i likt antrekk. (tror ikke det gjelder om brudgom har kjole og hvitt). Men jeg tror ikke det er en "regel" som sier at det skal være slik. Gjør som dere føler best!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billa Skrevet 4. april 2002 #3 Del Skrevet 4. april 2002 Min samboer var forlover for et års tid siden. De hadde sjaklett ( er det slik det skrives...?). Men brudgommen hadde andre farger på vesten og " slipset". Og stoffet virket litt " finere". Så selv om de var like, var de ganske ulike ( beklager formuleringen min her på morgenkvisten )12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 4. april 2002 #4 Del Skrevet 4. april 2002 Hos oss skal min kjære ha kjole og hvitt! Og du og du så fin han var i det! Hva forloveren hans vil ha på seg får være opp til ham egentlig, for vi stiller ikke noe krav til det. Flott at han kan komme og ønsker å være forlover, det er det viktigste!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #5 Del Skrevet 4. april 2002 Hos oss skal det være smoking for brudgommen og forloveren. Han så bare helt lekker ut når han prøvde smokingen på (kjæresten min). Det er det viktigste - at de trives i det de går i Jeg har også fått med meg at brudgom og forlover har gått likt kledd. 16 dager igjen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #6 Del Skrevet 4. april 2002 I bryllupet vårt skal brudgom og forlover være like - i diplomatfrakk. Det var det samboeren min ville, og jeg syntes det var helt greit. Har tenkt på om det kanskje går an å ha litt forskjellig knapphullsblomster istedet... Tanken på at de som ikke kjenner samboeren min skal lure på hvem som er brudgom har streifet meg også - men jeg fant ut at det spiller vel ingen rolle. De ser jo hvem jeg vies til, går ut av kirken med og sitter sammen med under middagen. Lurer de fremdeles da, - lar jeg de lure Gjør som dere føler for selv ang. antrekk. Det viktigste er jo hva dere vil og ikke hva andre mener/synes. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephilia Skrevet 6. april 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 6. april 2002 Vi (jeg og sambo) har omsider blitt enige i hvordan vi skal ha det! Dersom brudgommed velger grå bukse med striper (han skal ha kjole og hvitt), går forloveren i sort bukse. Dermed er de like, men allikevel ulike. Jeg får min mening, og svigermor får sin, med litt kompromiss fra begge. Har ikke snakket med henne om det enda, men det er tross alt vi som bestemmer, og på denne måten skulle vel alle bli fornøyde?? _________________ Nephilia Den store dagen er 22. juni 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: Nephilia den 2002-04-06 11:40 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 6. april 2002 #8 Del Skrevet 6. april 2002 Her skal brudgommen har sjakett, vanlig standard i fargene. Forloveren hans synes gubben min var så fin på bildene at han hadde lyst på samme, men det koster jo litt, så de fikk se. Hvis ikke går han i vanlig mørk dress.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 6. april 2002 #9 Del Skrevet 6. april 2002 Min kjære skal ha lysegrå diplomatfrakk og mørkegrå stripete bukser. Forloveren skal komme i mørk dress - vi har ikke satt noe krav til dette. Synes også det er fint at min kjære skiller seg litt ut fra resten. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå