Gjest Gjest_Blondie_* Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Tenkte jeg skulle abbonere på et av disse to bladene, siden de ikke er full av designmøbler og slikt som jeg aldri likevel har råd til å kjøpe. Men,- så klarer jeg ikke å bestemme meg for hvilket jeg skal velge. Dersom noen av dere har lest begge bladene og dannet dere en mening, kan dere kanskje hjelpe meg? Hvilket blad synes DU er best?
Grissini Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Boligpluss - uten tvil Jeg syntes de viser mye fint innenfor shabby chic stilen, som jeg liker godt.
Gjest Frysepulver Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Boligpluss - uten tvil Jeg syntes de viser mye fint innenfor shabby chic stilen, som jeg liker godt.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 helt klart rom123 alt for mye ensformin bolig pluss. men så klart liker du fransk landstil er nokk blade mitt i blinken. men jeg har ikke den stilen så da passer det ikke for meg
Mie Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Boligpluss - uten tvil Jeg syntes de viser mye fint innenfor shabby chic stilen, som jeg liker godt. Av denne grunnen ville jeg valgt rom123, Boligpluss blir for mye shabby chic for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå