Gjest Kristin_ Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?s=&...t&p=4924123 http://www.google.no/search?hl=no&clie...3%B8k&meta=
Mann 42 Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Er den kodet? Den skal jo være det. Dvs det står ialfall det i specsa. Jeg kjøpte meg en F11 forleden dag, og brukte den for første gang i dag, på treningsstudio. Men der slo den inn på treningsapparatene. Jeg får sette meg ned med bruksanvisningen igjen og se om kodingen krever spesielle åtgjerder. Ellers er det kjekt med en masete buddy på handleddet som lurer på om vi ikke skal gå og trene snart.
ehv61 Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har en F11 og den er kodet. Det står på beltet det.
Mann 42 Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har en F11 og den er kodet. Det står på beltet det. Men jeg opplevde altså at min slo inn på treningsapparatet som jeg var på. Det er forsåvidt bare fint, da slipper jeg å holde i kontaktene hele tida. Men kanskje det er sånn at selve pulsklokken ikke reagerer på andre signalkilder enn akkurat den senderen, mens senderen kan virke på mottakere som ikke selv er kodet.
ehv61 Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Holde i kontaktene???? Nå er jeg ikke helt med. Det er jo et brystbelte du skal feste like under brystbenet og en klokke festet rundt hådleddet(selvsagt,hvor ellers )
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Er vel kontaktene på treningsapparatene han snakker om. De flatene hvor du kan holde hendene, også måles pulsen. Men det stemmer at apparater ofte tar inn signaler fra beltet ja, men klokka di vil ikke ta inn signal fra beltet til naboen. Synes det er kjekt å kunne følge pulsen på apparatet istedenfor å måtte se på klokka hele tiden, men det er kanskje litt kjipt for de som trener ved siden av å få inn andres puls på sitt apparat?
Mann 42 Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Holde i kontaktene???? Nå er jeg ikke helt med. Det er jo et brystbelte du skal feste like under brystbenet og en klokke festet rundt hådleddet(selvsagt,hvor ellers ) Jeg mener at jeg slipper å ha kontakt med kontaktene på håndtakene på treningsapparatet. Mange apparater (løpemaskin, ergometersykler, stairmaster) kan programmeres til å automatisk regulere belastningen slik at du ligger på en optimal puls hele tida. Hvis ikke signalet fra beltet hadde slått inn på disse apparatene, ville jeg måttet holde begge hender på hvert sitt håndtak for at denne funksjonen skulle ha virket.
ehv61 Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg mener at jeg slipper å ha kontakt med kontaktene på håndtakene på treningsapparatet. Mange apparater (løpemaskin, ergometersykler, stairmaster) kan programmeres til å automatisk regulere belastningen slik at du ligger på en optimal puls hele tida. Hvis ikke signalet fra beltet hadde slått inn på disse apparatene, ville jeg måttet holde begge hender på hvert sitt håndtak for at denne funksjonen skulle ha virket. Ja,jeg skjønte det etter at jeg hadde postet innlegget. Kanskje jeg ikke har kontakt med virkeligheten Siden jeg spør så bort i natta trener ikke på studio.Liker det best på egenhånd,med musikk på ørene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå