Chans Skrevet 28. oktober 2007 #21 Skrevet 28. oktober 2007 Kom det ikke ut på fredag eller noe, da? Jeg hadde tenkt å forhåndsbestille, men har ikke råd. Aaaargh! Jeg gleder meg! Men, for all del... Tiger funker fint til jeg får økonomien i orden:)
Gjest Tweek Skrevet 28. oktober 2007 #22 Skrevet 28. oktober 2007 Jo det gjorde det. Leste jo om mange hundre folk som sto i kø for å få tak i det i oslo o.l. Det er litt lamt altså Jeg har heller ikke råd nå, men tenkte på å spleise på en family pack med noen.
Bjørn-Tore Skrevet 28. oktober 2007 #23 Skrevet 28. oktober 2007 Det blir utrolig kult :-D Leopard . Sambo har lastet ned prøve versjon og det ser lekkert ut, timemachine er virkelig genialt samt andre features. Det sies at den kommer i slutten av oktober Vil forøvrig også ha den nye IMac 20" Leoparden er bestilt, Men førsteinntrykket er at det ikke er så altfor mye nytt foruten litt fancy dock og "tidsmaskinen". If it ain´t broke, don´t fix it. ... men nå skal det også sies jeg har ikke gått i dybden av det heller. Reagerte litt på at det skiller noen hundrelapper på den amerikanske versjonen og norske versjonen. Men er godt fornøyd med at prislappen er akseptabel uansett.
Cata Skrevet 29. oktober 2007 #24 Skrevet 29. oktober 2007 Har forhåndsbestilt, så det kommer vel i løpet av uka tenker jeg. Men spørs hvor lurt det er å kjøpe så tidlig. Det må vel fikses en og annen bug sånn helt i starten. Selv om det er utprøvd så må de fleste systemer fikses litt på etter at de er kommet i full drift.
Gjest Tweek Skrevet 29. oktober 2007 #25 Skrevet 29. oktober 2007 Sant det, men det har jo vært utprøvd lenge og flere oppgraderinger har kommet, så det er nok små filleting (forhåpentligvis). Det så iallefall lovende ut på F sin powerbook.
Alvilde Skrevet 29. oktober 2007 #26 Skrevet 29. oktober 2007 Mac-verden har nettopp åpenbart seg for meg, iom at jeg "måtte" bruke Mac da jeg skiftet jobb i september. "Fikk lov" er vel mer dekkende enn "måtte". Vi venter på at vår Familypack skal leveres på jobb. Vi er bare fem stykker, så det bringer jo arbeidsforholdet inn i en ny æra. Hehe. Det ser jo meget bra ut. Jeg gleder meg enda mer til jeg får hjemmemac i februar/mars! Vi har en debatt gående hjemme her, siden mannen har fått ny laptop i sin jobb. Men det er jo en vanlig kjedelig pc. Nei, takke meg til en elegant og funksjonell Mac. Rart ikke flere har oppdaget hvor bra Appleprodukter egentlig er!
Cata Skrevet 30. oktober 2007 #27 Skrevet 30. oktober 2007 Leoparden er på plass. Har ikke fått utforsket så mye enda, men ser ut som det meste av det jeg hadde er blitt med over i allfall. Og har allerede funnet et par kjekke saker som jeg kommer til å like etterhvert.
Gjest Tweek Skrevet 2. november 2007 #28 Skrevet 2. november 2007 Jeg har kjøpt 20" Imac i dag :-D Og siden det var nyåpning av apple premium reseller store fikk ejg goså en ipod nano i tillegg til 1 kr :-D Jeg så erså fornøyd og den er så fin :-D En veldig dum ting er at leopard ikke fulgte med siden den er produsert før da. Kjipt, men jeg fikk med gratis oppdatering da.
tineline Skrevet 2. november 2007 #29 Skrevet 2. november 2007 Hva er det som er nytt og bedre med leopard vs tiger? Jeg er strålende fornøyd med tiger sålangt, unntatt en ting: Når man er i Finder kan man ikke klikke enter for å åpne en applikasjon. I stedet åpner man bare navnet, så man evt kan skrive inn nytt. (OS X 10.6.4. er det vel)
Gjest Tweek Skrevet 2. november 2007 #30 Skrevet 2. november 2007 Leopard har over 300 oppdateringer og har bl.a annet timemachine som gjør at alt du har blir lagret på en ekstern hardisk(du må koble til en da) og den lagrer alt. Om du så skulle være så uheldig å slette så kan du gå i timemacine og bla det tilbake til da du hadde filen og så kan du gjenoprette det. Her kan du lese litt mer og se..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå