Gå til innhold

Flere som gleder seg til leopard?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir utrolig kult :-D

Leopard .

Sambo har lastet ned prøve versjon og det ser lekkert ut, timemachine er virkelig genialt samt andre features.

Det sies at den kommer i slutten av oktober :hoppe:

Vil forøvrig også ha den nye IMac 20"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neivel, så kan jeg glede meg over et lekkert og velfungerende operativsystem alene da ;)

Gjest StockDama
Skrevet

\/\/|/\/d0\/\/2 4 -|- |-|3 \/\/|/\/

|0|2

Gjest StockDama
Skrevet

1337 språk for windows is the win lols

Skrevet

Tror muligens Leoparden kommer til å finne veien inn på min maskin også :sjenert: .

Skrevet
Tror muligens Leoparden kommer til å finne veien inn på min maskin også :sjenert: .

I min også. Absolutt.

Skrevet

Min acer må transformeres over til en macbook pro først, så blir det leopard..

Må få lurt sjefen til å gå med på dette først!

Hurray!

Skrevet

Jeg kommer absolutt til å kjøpe det å gleder meg, det ser utrolig bra ut :Nikke: Og jeg skal faktisk kjøpe det :sjokk:

Skrevet

Nei takk. Holder meg til Ubuntu Gutsy og Compiz.

Skrevet

....og der var datoen for utgivelse kommet. 26. oktober er Leoparden ute av buret ;)

Skrevet

Hos meg også :)

Skrevet
:hoppe:

Gleder meg!

Faktisk så har jeg forhåndsbestilt. Jeg mener jeg har jo bestemt meg for å kjøpe det uansett så.....:sjenert: .

:fnise:

Skrevet

Går det ann? :-D

Jeg vil egentlig vente litt med det fordi jeg vil muligens kjøpe den nye imac og da skal jeg kjøpe den når leopard er kommet ut så det er ferdig innstallert. F ble litt imponert da han i går kveld fortalte meg utgivelsesdatoen og jeg allerede visste det fordi jeg hadde lest på kg :fnise:

Skrevet
Går det ann? :-D

Yess.... På Applestore kan man legge inn forhåndsbestilling, men er forsåvidt enig med deg i at hvis du snart skal kjøpe ny maskin så er det greit å vente til du får med Leoparden ferdig installert.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...